۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۵۹۳۹۲

تاکید نماینده ولی در چهارمحال و بختیاری بر حضور مردم در جشن احسان و نیکوکاری

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین نکونام با حضور در شعبه مرکزی دریافت کمک های مردمی شهرکرد، گفت: کسانی که از تمکن مالی برخوردارند، حمایت خود را از کودکان نیازمند دریغ نکنند.
جشن نيکوکاري حجت الاسلام محمد علي نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز همزمان با روز احسان و نیکوکاری در محل شعبه مرکزی دریافت کمک های مردمی شهرکرد حضور یافت.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری گفت: کسانی که از تمکن مالی برخوردارند، حمایت خود را از کودکان نیازمند دریغ نکنند.

امام جمعه شهرکرد یادآور شد: با نزدیک شدن به شب عید، خانواده ها و کودکان نیازمند، بیش از گذشته به حمایت نیاز دارند و در این راه خیرین پیش قدم باشند.

 

ابوالقاسم رستگار، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه این برنامه گفت: امسال جشنواره احسان و نیکوکاری با شعار «سلامت، توانمندی و تحکیم بنیاد خانواده»  با دایر کردن 2000 پایگاه در مدارس آموزش و پرورش و 155 پایگاه سیار و ثابت در دفاتر و شهرها کار خود را در این استان آغاز کرد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) از استقرار پایگاه های دریافت کمک های مردمی در مصلاهای نماز جمعه در استان در روزهای 16 تا 18 اسفندماه سال جاری خبر داد و افزود: مبلغ پیش بینی شده جهت جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم استان در سال جاری بالغ بر 8 میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته  500میلیون ریال افزایش داشته ایم.

 

وی فرهنگ سازی در خصوص مشارکت های مردمی را بسیار ضروری دانست و ادامه داد: مشارکت مردم در کمک رسانی به محرومان و تقسیم کردن شادی ها در آغاز سال جدید به ویژه کمک به دانش آموزان باید در بین اقشار جامعه نهادینه شود.

 

رستگار از حضور پرشور مردم در کمک به خانواده های بی بضاعت تشکر کرد و گفت: ایجاد فرهنگ نوع دوستی و همدلی با محرومان جامعه مهم ترین هدف روز احسان و نیکوکاری است./9457/پ202/ج

ارسال نظرات