۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۱۵۹۵۶۵
خطیب جمعه صیدا لبنان:

علما در برابر فتنه‎انگیزی دشمنان بایستند

خبرگزاری رسا ـ خطییب جمعه شهر صیدا لبنان با اشاره به تلاش دشمنان برای بروز فتنه مذهبی در کشورهای اسلامی، گفت: علما در برابر فتنه‎انگیزی دشمنان بایستند.
شيخ عفيف نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عفیف نابلسی، خطیب جمعه شهر صیدا لبنان در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در مجتمع حضرت زهرا (س) برگزار شد، به خطرات پیش روی لبنان و منطقه اشاره کرد و گفت: اگر کسی به وضعیت لبنان و منطقه نگاه کند به خوبی درک خواهد کرد که خطرات و دسیسه‎های در سطح منطقه وجود دارد که تنها راه حل آن برای محافظت از کشور، انسجام ملی و حفظ وحدت است که سبب در امان ماندن از همه نوع دسیسه می‎شود.


وی خطاب به اندیشمندان و متفکران خاطرنشان ساخت: اندیشمندان، متفکران، علما و عقلا باید برای پیدا کردن راه حلی برای تحقق امنیت، حفظ وحدت و هدایت مردم به خیر و صلاح فکر کنند.


وی به اتفاقات اخیر و تحصن شیخ سلفی‎ در شهر صیدا برای برهم زدن امنیت ملی اشاره کرد و گفت: من بارها گفته‎ام که جوانان و مردم باید مقابل هرگونه فتنه جویی را بگیرند و مراقب اقدامات تنش زا باشند، در غیر این صورت نزاع و فتنه سراسر کشور را فرا خواهد گرفت.


آیت الله نابلسی در پایان ضمن دعوت مردم به وحدت و محبت عنوان کرد: این مسأله بسیار ضروریست که بتوانیم بار دیگر درهای خود را بر روی گروه‎های مقاومت باز و با دسیسه‎ها رژیم اشغالگر صهیونیستی مقابله کنیم./994/ب901/د

ارسال نظرات