۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۵۹۶۷۲
مدیر حوزه علمیه هشترود:

مقابله با مکتب تشیع هدف اصلی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام غفاری گفت: هدف اصلی دشمنان از حمایت جریان های افراطی و تروریستی در ممالک اسلامی مقابله با نفوذ تفکر و مکتب شیعی است.
مقابله با مکتب تشیع هدف اصلی دشمنان است

حجت الاسلام عبدالغفار غفاری، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) هشترود امروز در حاشیه تجمع طلاب و اساتید این مرکز علوم دینی در محکومیت کشتار شیعیان پاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: امروز طلاب حوزه علمیه هشترود کلاس های درس خود را تعطیل و با فریادهای ضداستکباری خود عاملان کشتار شیعیان پاکستان را محکوم کردند.

 

وی با بیان این‌که اهداف مهم پشت‌پرده این جنایات همه در اتاق های فکر آمریکا و رژیم صهیونیستی طراحی می شود، خاطرنشان کرد: ترس حقیقی دشمنان از اسلام ناب محمدی(ص) است، وگرنه اسلام آمریکایی و بی تفاوت نسبت به حال مسلمانان هیچ خطری برای منافع استکبار جهانی ندارد.

 

حجت الاسلام غفاری هدف اصلی دشمنان از حمایت جریان های افراطی و تروریستی در ممالک اسلامی مقابله با نفوذ تفکر و مکتب شیعی است، تصریح کرد: نفوذ آرمان و تفکر شیعی بنیان رژیم های مستکبر و دیکتاتوری منطقه را فروپاشید، دشمنان به دنبال مقابله با نفوذ اندیشه های ولایی و شیعی در جهان اسلام هستند.

 

وی بی تفاوتی و سکوت سران برخی از کشورهای عربی منطقه نسبت به کشتار شیعیان پاکستان را نشان از تأیید چنین اقداماتی از سوی آنان دانست و گفت: وهابیت با مشاهده گسترش اسلام‌خواهی و شیعه‌گرایی در جهان، دست به اعمال جنایتکارانه علیه مسلمانان می زنند، غافل از این‌که تفکر شیعی بر خلاف خواست آنان با چنین اعمال ننگینی، گسترش خواهد یافت.

 

مدیر حوزه علمیه هشترود خواستار پیگیری جدی و محاکمه عاملان کشتار شیعیان پاکستان شد و افزود: انتظار داریم دولت پاکستان با محاکمه عاملان این حوادث دوستی و برادری خود با امت اسلامی را نشان دهد، دشمنان اسلام و گروه‌های سلفی و وهابی نیز باید بدانند که برادران شیعه و مسلمان نخواهند گذاشت خون شهدای بیگناه ریخته شده به دست آن ها پایمال شود.

 

حجت الاسلام غفاری مقابله با آرمان شیعی را به زیان رژیم های مستکبر غربی و سران کشورهای مرتجع عربی منطقه دانست و گفت: اکنون فرهنگ شیعه در قالب عاشورا و مهدویت در جهان گسترش یافته و چنین اقداماتی موجب جلب توجه جهانیان نسبت به حقیقت و حقانیت شیعه خواهد بود./935/پ203/ب

ارسال نظرات