۰۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۱۶۰۴۷۹
حجت الاسلام و المسلمین نکونام:

نوروز فرصت تقویت اعتقاد به معاد است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که باید حیات بهاری را به تقویت باورها نسبت به معاد تبدیل کرد، افزود: نخستین درسی که باید از نوروز آموخت حیات یافتن خودمان پس از مرگ است.
حجت الاسلام والمسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نوروز را فصل حیات یافتن نباتات و گیاهان عنوان کرد و اظهار داشت: نخستین درسی که باید از نوروز آموخت حیات یافتن خودمان پس از مرگ است.

 

 نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که باید حیات بهاری را به تقویت باورها نسبت به معاد تبدیل کرد، افزود: نوروز پوست نو بر تن کردن است.

 

امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: انسان موجودی است که خزان و زمستان آلودگی فراوانی دارد و اگر بنا باشد پوست اندازی نکند باید همواره در یخ های آلودگی منجمد باشد؛ پس چه خوب است برای رهایی از انجماد، پوست عبودیت و زیبایی بر تن کند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری هدف از آفرینش انسان را طراوت و شادابی دانست و ادامه داد: تا زمانی که انسان طراوت و سرسبزی ایمان را درک نکند به کمال نمی رسد و به هدف آفرینش پی نمی برد.

 

استاد حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری نوروز را فصل حسابرسی بیان کرد و گفت: عملکرد گذشته باید همواره بررسی شود و چراغ راه آینده قرار گیرد تا ضعف ها شناخته و در مسیر آینده اصلاح شود.

 

وی با اشاره به مسأله انتخابات، بزرگ ترین حماسه سیاسی سال جاری، تصریح کرد: مردم باید با طراوت و شادابی در این عرصه مهم و سنگین حضور یابند و نقش الهی، معنوی، دینی، سیاسی و اجتماعی خود را ایفا کنند.

 

رییس ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را ارزشمند و خردمندانه دانست و خاطرنشان کرد: حماسه، مشارکت همه جانبه و یکدلی برای دسترسی به اهداف متعالی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین نکونام حمایت از تولید داخلی و پویا را نماد حماسه اقتصادی، و هوشیاری و ایستادگی در برابر دشمن را نماد حماسه سیاسی برشمرد و گفت: همگان با دقت نظر و همدلی و اتحاد در تحقق این شعار با توان مضاعف وارد میدان شوند./9457/ت302/س

ارسال نظرات