۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۶۰۶۵۹
امام جمعه اردبیل:

مسؤولان زمینه حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات را فراهم کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل با تأکید بر توجه ویژه مسؤولان نسبت به مطالبات رهبری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: مدیریت ها بر مبانی ارزش های الهی طرح‌ریزی شود.
 حجت‌الاسلام والمسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در نخستین نشست شورای اداری استان در سال 1392، با اشاره به پیام نوروزی و توصیه های مهم رهبر انقلاب اسلامی در جمع زائران حرم رضوی اظهار داشت: جهاد اقتصادی لازمه حماسه اقتصادی و جهاد سیاسی نیازمند خلق حماسه سیاسی است.

 

وی با تأکید بر توجه ویژه مسؤولان نسبت به مطالبات رهبری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: مسؤولان باید فرصت باقی مانده از دولت را غنیمت شمارند و در جهت جلب اعتماد و رضایت مردم گام بردارند، اگر مدیریت ها بر مبانی ارزش های الهی طرح‌ریزی شود، ملت از نظام و مسؤولان راضی خواهند بود.

 

امام جمعه اردبیل با بیان این‌که مدیریت ها در کشور باید آرمانی باشد، تصریح کرد: باید کارهای بزرگ و لحظات حساس را در کشور به دست انسان های بزرگ بسپاریم تا موجب پیشرفت در عرصه های مختلف شود، اگر کارهای حساس و بزرگ به انسان های نالایق سپرده شود، فاتحه نظام را باید خواند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی در ادامه به تشریح ویژگی های مدیر موفق پرداخت و افزود: مدیر موفق کسی است که فرصت ساز بوده و از فرصت های موجود نیز بهترین بهره برداری را داشته باشد، در شرایطی که دشمنان اوج فشارهای اقتصادی را علیه نظام اسلامی اعمال کرده اند، مدیر موفق باید تحریم را تبدیل به فرصت برای تولید ثروت در داخل کشور کند.

 

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این‌که برای گذر از هجمه‌های سنگین دشمنان نیازمند مدیران توانمند هستیم، خاطرنشان کرد: در شرایطی که استکبار جهانی تبلیغات کور و جنگ روانی بی سابقه ای علیه نظام به راه انداخته است، بایستی با غنیمت دانستن فرصت و پرهیز از بی تقوایی سیاسی به دنبال عزت و تعالی نظام باشیم.

 

وی با تأکید بر این‌که باید قدر فرصت‌ها و دقایق را بدانیم و از این فرصت‌ها در مسیر خدمت‌رسانی به دیگران استفاده کنیم، افزود: با مشارکت مردم آرمانی می‌توانیم سیاست آرمانی را برگزینیم، تا دشمن نه تنها در ناکامی بماند بلکه در شأن و شرف این ملت یک حرمت و مدیریت آرمانی را به نمایش بگذاریم که در آن خبری از سوء تدبیر و برخی کاستی‌ها و ناراستی‌ها نباشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی با بیان این‌که نباید مدیریت یکجانبه‌گرایانه باشد، گفت: مدیریت کار‌آمد مدیریت جامعی است که در آن همه ظرفیت‌ها پیش‌بینی شود، یکی دیگر از شاخصه‌های مدیریت آرمانی مشورت گرفتن از دیگران است چرا که شایسته یک مدیر و مسؤول نیست که همه فن حریف باشد.

 

وی در پایان خواستار دقت نظر و خلوص نیت مسؤولان نظام در انتخابات آینده شد و اظهار داشت: همه به انتخابات ایران چشم دوخته‌اند تا ببینند این انتخابات با چه تراز حضور مردمی و چه معیار سلامتی و شور و مشارکت مردم برگزار می‌شود، مسؤولان وظیفه دارند زمینه حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات را فراهم کنند./9352/پ202/ب

ارسال نظرات