۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۶۱۲۲۶
نماینده یکی از مراجع نجف:

عدم مشارکت در انتخابات مقدمه بازگشت دیکتاتوری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده حضرت آیت الله بشیر نجفی از عدم مشارکت مردم در انتخابات عراق به عنوان مقدمه ای برای بازگشت دیکتاتوری توصیف کرد.
ديدار شيخ علي نجفي نماينده حضرت آيت الله بشير نجفي با نمايندگان اين مرجع در نجف ديدار شيخ علي نجفي نماينده حضرت آيت الله بشير نجفي با نمايندگان اين مرجع در نجف ديدار شيخ علي نجفي نماينده حضرت آيت الله بشير نجفي با نمايندگان اين مرجع در نجف ديدار شيخ علي نجفي نماينده حضرت آيت الله بشير نجفي با نمايندگان اين مرجع در نجف شيخ علي نجفي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نجفی، حجت الاسلام شیخ علی نجفی، فرزند و رییس دفتر حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار با نمایندگان این مرجع تقلید که در نجف اشرف صورت گرفت به تشریح دیدگاه‎های این مرجع درباره انتخابات شوراهای استانی در عراق پرداخت.

 

حجت الاسلام نجفی بر لزوم پایبندی به رهنمودهای مراجع تقلید تأکید کرد و گفت: نمایندگان مراجع تقلید باید نقش فعالی در مشارکت گسترده مردم و انتخاب افراد اصلح و کارآمد در این انتخابات ایفا کنند.

 

وی افزود: مردم باید افراد کارآمد، پاک و اصلح را انتخاب کنند تا پرونده های امنیتی و اقتصادی به سرانجام رسیده و مصالح عمومی و خصوصی جامعه در نظر گرفته شود.

 

نماینده حضرت آیت الله نجفی به نقش مراجع تقلید در برقراری دموکراسی و انتخاب دولت و مسؤولان از سوی مردم اشاره کرد و اظهار داشت: عراق سالهاست با بحران اشغالگری، ناامنی و ناکارآمدی مسؤولان دست و پنجه نرم می کند و بر همین اساس است که دید مردم در قبال نظام سیاسی مخدوش شده است.

 

وی تأکید کرد: میزان بیداری ملت عراق در پرتو رهنمودهای مراجع تقلید و نمایندگان آنان به شدت افزایش یافته است.

 

حجت الاسلام نجفی درباره عدم مشارکت مردم در انتخابات هشدار داد و تصریح کرد: عدم مشارکت مردم در انتخابا مقدمه بازگشت دیکتاتوری است و زمینه راهیابی افراد فاسد به پستهای مهم کشور را فراهم می کند./980/ب902/د

ارسال نظرات