۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۱۶۱۸۸۷

دستگیری 2 افسر تروریستی سعودی در سوریه

خبرگزاری رساـ برخی از سایت‎های خبری از دستگیری دو افسر سعودی را که با گروهک‌های تروریستی در کشور سوریه همکاری می‌کردند، خبر دادند.
دستگيري 2 افسر سعودي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سایت‎های خبری در گزارشی اعلام کردند که نیروهای ارتش سوریه در شهر الرقه دو افسر سعودی را دستگیر کردند که از بندر بن سلطان رییس سازمان اطلاعات عربستان فرمان می‌گرفتند.

سایت‎های خبری افزودند: شماری از اعضای یکی از گروه‌های مسلح در الرقه پس از آنکه خود را تسلیم ارتش سوریه کردند، از ارتباط روزانه سازمان اطلاعات آل سعود با یکی از سران قبایل خبر دادند.

 

اطلاعات فاش شده بیانگر آن است که بندر بن سلطان به صورت مستقیم با گروه‌های مسلح در الرقه در ارتباط بوده و از آنها خواسته است در روزهای آینده عملیات بزرگی را انجام دهند.

 

این افراد پس از تسلیم شدن به ارتش سوریه، تأکید کرده‌اند که شمار بسیاری از عناصر وابسته به گروه‌های مسلح در حال مذاکره برای زمین گذاشتن سلاح و خروج از الرقه و خاک سوریه هستند.

 

روزنامه تلگراف انگلیسی درگزارش هفته گذشته خود نوشت: رژیم دیکتاتوری عربستان سعودی در حال همکاری با سازمان اطلاعاتی آمریکا در اردن است تا بتواند گروهی قدرتمند از مخالفان مسلح تروریستی را در جنوب سوریه ایجاد کند./9456/ب903/د

ارسال نظرات