۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۱۶۲۲۸۵
به همت انجمن گفت‌وگوی دینی؛

نرم افزار شمیم یار 92 تولید شد

خبرگزاری رسا ـ تقویم شمیم یار به عنوان نخستین نرم افزار تقویم کاملاً مذهبی دسکتاپی در فضای مجازی، از سوی انجمن گفت‌وگوی دینی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی با محتوایی جامع و مفید طراحی و به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.
نرم افزار شمیم یار 92 تولید شد

به گزارش خبرگزاری رسا، تقویم شمیم یار به عنوان نخستین نرم افزار تقویم کاملاً مذهبی دسکتاپی در فضای مجازی، از سوی انجمن گفت‌وگوی دینی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی با محتوایی جامع و مفید طراحی و به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

با استقبال گسترده و چشمگیر کاربران فضای سایبری، حدود دویست هزار نسخه از این تقویم زیبا و کارآمد فقط از طریق سایت انجمن گفت‌وگوی دینی دانلود شد؛ همچنین بیشتر سایت‌های مهم دانلود نرم افزار و سایت‌ها، وبلاگ‌ها و فروم‌های دینی و مذهبی اقدام به انتشار این نرم افزار کردند.

مسؤولان سایت انجمن گفت‌وگوی دینی بر آن شدند تا برای سال 92 با تلاش گسترده و استفاده از نیروهای متخصص و به کارگیری دانش کارشناسان فنی و دینی، تقویمی با محتوای جامع‌تر، مفیدتر و با امکانات ویژه در اختیار علاقه‌مندان قرار دهند و اوقات شرعی را از مراکز استان‌ها به حدود سیصد شهر کشور افزایش دادند.

از امکانات جدید این تقویم می‌توان به نمایش تاریخ روز و اوقات شرعی در گوشه دسکتاپ، امکان ثبت یادآوری، امکان ثبت یادداشت روزانه، پیامک پاسخ‌گو، جستجوگر جواب، خبرنامه، نمایش متفاوت تعطیلات رسمی و بخش جدید و ویژه معصوم شناسی اشاره کرد.

گفتنی است، هزینه استفاده از این نرم افزار هدیه چهارده صلوات به روح مطهر بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) است./993/د102/پ

ارسال نظرات