۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۶۳۳۴۳
نماینده خبرگان رهبری:

هدف اصلی غرب ترویج قرائت غیر‌واقعی از مرجعیت دینی و قرآنی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین عاملی با تأکید بر ترویج آموزه‌های قرآنی و عمل به آیات الهی گفت: غرب به کمک وهابیت سعی دارد در این بازی خطرناک اندیشه‌ای را ترویج کند که در آن خبری از مرجعیت دینی و قرآنی نیست.
 حجت‌الاسلام والمسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، امروز در اختتامیه بیست و دومین مسابقات قرآنی بسیجیان سراسر کشور در اردبیل اظهار داشت: اگر جامعه اسلامی به حقیقت قرآن برسد و عامل به آموزه های آن باشد، دیگر دشمنان هیچ گاه جرأت تعدی و جسارت نخواهند داشت.


نماینده خبرگان رهبری با انتقاد از غفلت مسلمانان نسبت به قرآن و عمل به آموزه‌های آیات الهی تصریح کرد: امروز نیازمند آن هستیم تا حقیقت قرآنی به جای تفسیر به رأی و استفاده ابزاری، به صورت برنامه کامل زندگی بشر تبیین شود.


امام جمعه اردبیل با اشاره اقدام وهابیت مبنی بر تفسیر به رأی از آیات قرآنی اظهار داشت: امروز وهابیان جنایات خود را قرآنی جلوه می‌دهند، در حالی که حقیقت چیز دیگری است، امروز غرب با محوریت وهابیت سعی دارد بدترین ضربه را به ساحت قرآن و اهل بیت(ع) بزند.


حجت الاسلام والمسلمین عاملی تصریح کرد: جای تعجب است که شرافت بزرگ نبوی و قرآنی امروز از سوی شیوخ وهابیت با اعمال ننگین مورد هتک حرمت قرار می گیرد، وهابیت با توزیع یک میلیون نسخه قرآن در کشور آلمان سعی می‌کند قرائت غیر‌واقعی از قرآن ارائه کند، غرب با استفاده ابزاری از وهابیت و تفکر فاسد خود تبلیغ علیه قرآن و اسلام را به راه انداخته است.


وی با تأکید بر این‌که بدون مرجعیت دینی تفسیر دین و مبانی آن بسیار خطرناک است، افزود: غرب به کمک وهابیت سعی دارد در این بازی خطرناک اندیشه‌ای را ترویج کند که در آن خبری از مرجعیت دینی و قرآنی نیست، اگر امروز کشیش آمریکایی قرآن را آتش می‌زند یا برای نبی مکرم اسلام(ص) کاریکاتوری ترسیم می‌کند، این نشانی از زبونی و تسلیم شدن غرب در برابر حاکمیت قرآن است./9352/پ203/س

ارسال نظرات