۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۶۳۸۲۵
امام جمعه زنجان:

سپاه دین خود به انقلاب را ادا کرده است

خبرگزاری رسا ـ ‌حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: نیروهای ارزشی سپاه پاسداران به خوبی دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی ادا می کنند.
حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي، امام جمعه زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، امروز در دیدار روحانیان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اظهار داشت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه که در آستانه سالروز شهادت آیت الله مطهری آغاز می شود، فرصتی برای بازخوانی آرا، تفکرات و اندیشه های آن عالم فرهیخته و متفکر انقلابی است.


وی با بیان این‌که شهید مطهری در راه مبارزه با تفکرات التقاطی، الحادی و انحرافی به شهادت رسید، خاطرنشان کرد: روحانیان و مربیان فعال در عقیدتی سیاسی سپاه بایستی روش مبارزاتی آن عالم فرزانه را الگوی خود قرار دهند و در مسیر دفاع از ارزش های ولایی خم به ابرو نیاورند، چراکه دشمن به دنبال کوچک‌ترین سوژه تخریبی علیه نظام اسلامی ایران است.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود سپاه پاسداران را مولود ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و گفت: سپاه از ابتدای شکل گیری به فرمان امام خمینی(ره) تا به امروز در تمامی عرصه ها بسیار توانمند عمل کرده و توانسته رعب و وحشت بر دل دشمنان انقلاب بیندازد، اگر امروز شاهد تبلیغات منفی علیه سپاه از سوی رسانه های غربی هستیم، نشان از واهمه آنها است.


حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان این‌که رسالت امروز پاسداران و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه به مراتب حساس‌تر از گذشته است، تصریح کرد: این تصور که سپاه در مدیریت کلان جامعه، حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و نظام ولایی حضوری کمرنگ داشته باشد در مخیله هیچ کسی نمی گنجد، در واع این تفکر انحرافی القا شده از سوی دشمنان است.

وی با تأکید بر این‌که این نیروی ارزشی در جنگ نرم نیز نقش خود را به خوبی ایفا می کند، گفت: نیروهای ارزشی سپاه پاسداران به خوبی دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی ادا می کنند، چراکه در هر موضوعی، رهبری را فصل الخطاب می دانند و هرگونه موضع گیری از سوی ایشان را با آرامش و با اعتماد به نفس بالا می پذیرد.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات ارزشمند سپاه از ابتدای تشکیل تاکنون اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس، اوج  عزت، شکوه و ایثارگری سپاه بوده است، این نهاد انقلابی هرآنچه که در توان داشته برای حفظ انقلاب و نظام در طبق اخلاص گذاشت.
 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی ادامه داد: امروز دوست و دشمن اذعان می کنند که سپاه شیشه عمر انقلاب و به عنوان شجره طیبه است، طبیعی است که دشمنان نظام اسلامی سعی کنند چهره این نیروی مخلص مردمی را خدشه‌دار کنند.

همچنین حجت الاسلام علی معبودی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در سخنانی با تبریک فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه به تشریح برنامه های پیش بینی شده پرداخت و گفت: بسیج و سپاه در همه حال گوش به فرمان رهبری آماده دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و ولایی است./9351/پ202/س

ارسال نظرات