۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۱۶۳۹۴۴

افشای شکنجه مسلمانان در زندان های «بیرمنگام» و «تولون»

خبرگزاری رسا ـ سازمان اسلامی انگلیس شکنجه مسلمانان در زندان های «بیرمنگام» و «تولون» به بهانه مبارزه با تروریسم را محکوم کرد.
مسلمانان

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا،کی از مهم ترین سازمان های اسلامی انگلیس با افشای وجود زندان های ضد اسلامی در بیرمنگام و لوتون اعلام کرد که زندانی کردن مسلمانان در این زندان ها به بهانه مبارزه با تروریسم نقض کننده قوانین و حقوق بشر است.


محمد شفیق ،مدیر اجرایی این سازمان در این باره گفت:هیچ توجیهی برای انجام اقدامات تروریستی در اسلام وجود ندارد بنابراین هیچ کس حق ندارد پیروان واقعی این دین را به بهانه های واهی در این زمینه مورد شکنجه و آزار قرار دهد.


اظهاران شفیق پس از آن بیان شد که دادگاهی در انگلیس حکم زندانی کردن 11 مسلمان را به جرم ادعایی ارتباط با القاعده صادر کرد.


مدیر اجرایی موسسه رمضان تصریح کرد که جامعه اسلامی انگلیس به دنبال گسترش معنای واقعی اسلام در این کشور است.


وی افزود:ما همواره برای ریشه کن کردن و محکوم کردن تروریسم تلاش کرده ایم اما متاسفانه در حال حاضر بسیاری از مسلمانان بی گناه در زندان های بیرمنگام و تولون به دلایل واهی تحت شکنجه قرار دارند.


این سازمان از دولتمردان انگلیس خواست تا هر چه زودتر برای تعطیلی این زندان ها که فقط برای شکنجه مسلمانان و توهین به اسلام کار می کنند،اقدام کنند.


اقدامات ضد اسلامی در انگلیس از حادثه بمب گذاری در متروی لندن در سال 2005 میلادی در حال گسترش است.


گزارش های پلیس انگلیس حاکی از وقوع یک هزار و 1200 حمله ضد اسلامی در این کشور تنها در سال 2010 میلادی است./982/ب
 

ارسال نظرات