۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۱۶۴۱۰۳
در سال جدید صورت گرفت؛

اعزام 228 مبلغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: تا کنون 228 مبلغ خواهر و برادر در سال جدید به استان های اصفهان، بوشهر، چهار محال بختیاری، خراسان رضوی و جنوبی، خوزستان، زنجان، فارس، کرمان،هرمزگان، کهکیلویه و بویر احمد و لرستان اعزام شدند.
اعزام 228 مبلغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام امیر ارزانی، رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اصفهان با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: سرلوحه فعالیت های همه نهادها سازمانها، ادارات و عموم مردم در سال جدید باید این شعار مقام معظم رهبری باشد؛ از این رو اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان پیروی از فرمایشات رهبر حکیم انقلاب و حرکت مطابق با نامگذاری سال جدید را، چراغ راه و وظیفه خود می داند.

 

حجت الاسلام ارزانی در ادامه به اهمیت تبلیغ در قرآن، احادیث و روایات اشاره کرد و گفت: پیامبر گرامی اسلام(ص) وقتی امیرالمؤمنین(ع) را برای تبلیغ دین به یمن فرستادند، جمله ای فرمودند که حاکی از اهمیت تبلیغ دین است، ایشان فرمودند: یا علی! اگر خداوند یک نفر را به دست تو هدایت کند، از آنچه که خورشید بر آن بتابد، بهتر است.

 

وی اضافه کرد: کار امروز ما به عنوان مبلغان دینی تداوم رسالت انبیاء و حرکت امامان معصوم (ع) برای تبلیغ، ترویج و تبیین دین خدا است و تمام اعتبار و حیثیت ما بستگی به همین حرکتی دارد که اساس مذهب ما را شکل می دهد.

 

رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به فعالیت های این اداره در سال جدید، گفت: اعزام مبلغان تخصصی در ایام نوروز 1392 یکی از مهم ترین فعالیت های این اداره در شروع سال جدید بوده است.

 

وی افزود: اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ضمن انعقاد تفاهم نامه ای با سازمان فرهنگی رفاهی شهرداری اصفهان تعداد 30 نفر از مبلغان تخصصی خود را به مکان های مختلف برای پاسخگویی به شبهات و مسائل مورد نیاز مردم اعزام کرد.

 

حجت الاسلام ارزانی به اعزام بشیران در این ایام به استان های اصفهان، بوشهر، چهار محال بختیاری، خراسان رضوی و جنوبی، خوزستان، زنجان، فارس، کرمان، کهکیلویه و بویر احمد و لرستان اشاره داشت و مجموع اعزام های بشیران این اداره را در نوروز یکصدو یک نفر اعلام کرد.

 

وی در پایان  اعزام های مبلغان در ایام فاطمیه به استان های اصفهان،چهارمحال و بختیاری، سیتان و بلو چستان،فارس،کهکیلویه و بویر احمد، لرستان و هرمزگان را از دیگر فعالیت های اداره امور مبلغان برشمردو گفت: در مجموع228 مبلغ خواهر و برادر در این ایام به این استان ها اعزام شدند. /939/د102/ب

ارسال نظرات