۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۱۶۵۸۴۴

گردهمایی مدیران مدارس علمیه گلستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی مدیران مدارس علمیه استان امروز برگزار شد.
گردهمایی مدیران مدارس علمیه گلستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام عبدالهادی ابراهیمی فر، مسؤول مدرسه علمیه منتظریه گنبد امروز در گردهمایی مدیران مدارس علمیه استان با تقدیر از تلاش های مدیر حوزه علمیه استان، گفت: گردهمایی مدیران مدارس علمیه ابتکار بسیار جالبی است که به صورت دوره ای در همه مدارس حضور پیدا کرده و به تبادل افکار و نظرات می پردازند.

 

مسؤول مدرسه علمیه منتظریه گنبد با اشاره به این که رسالت اولیه حوزه های علمیه تربیت و تعلیم کسانی است که بتوانند دین را به مردم آموزش دهند، ابراز داشت: در این زمینه باید کارها به دقت انجام شده و برای تحقق آن ریز اهدافی را برای خود ترسیم نماییم تا بتوانیم به آن دست پیدا کنیم.

 

حجت الاسلام ابراهیمی فر با بیان این که به دین می توان از زاویه های گوناکون نگاه کرد، خاطرنشان کرد: یکی از آن زاویه ها، زاویه سیاسی است که از اهداف آن تشکیل حکومت اسلامی است که علمای سلف از جمله امام راحل تلاش های فراوانی برای تحقق آن انجام داده و جانفشانی های زیادی صورت پذیرفته است.

 

وی افزود: دین و شریعت برای تحقق مسائل شرعی و شخصی خود نیازمند به یک حاکمیت است که با تشکیل حکومت اسلامی توانسته ایم به این مقصود خود دست پیدا کنیم؛ البته در این راه دشمنان در حدوث و بقاء این انقلاب و حکومت شیطنت های بسیاری انجام داده اند که نباید از آن غافل شده و دشمن را دست کم بگیریم.

 

این استاد حوزه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور، بر ضرورت وحدت و همدلی آحاد جامعه به منظور حضوری حداکثری در این انتخابات تأکید کرد.

 

وی با تأکید براین که همه باید تلاش کنیم تا رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در سال جدید به خوبی محقق شود، تصریح کرد: امروز مسأله انتخابات از جمله مهم ترین دغدغه های رهبری و جامعه است که باید توجه ویژه بر آن داشته باشیم.

 

حجت الاسلام ابراهیمی فر با بیان این که دشمنان همه توان خود برای حضور کمرنگ ملت ایران در انتخابات آتی به کار گرفته اند، گفت: البته ملت بزرگ ایران هوشیار تر از هر زمان دیگری در صحنه حضور دارند و اجازه نخواهند داد توطئه دشمنان تحقق یابد./950/پ202/ب

ارسال نظرات