۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۱۶۶۴۲۱
امام جمعه بناب:

طرح مسأله انتخابات آزاد با هدف فتنه انگیزی بیان می شود

خبرگزاری رسا ـ‌ امام جمعه بناب گفت: همه مردم در هر زمان و مکانی باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات تلاش کنند.
حجت الاسلام مصطفي باقري بنابي، امام جمعه بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب عصر امروز در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) این شهرستان با اشاره به حضور سلایق مختلف در انتخابات آینده ریاست جمهوری اظهار داشت: آزادترین، مستقل‌ترین و سالم‌ترین انتخابات در ایران اسلامی برگزار می شود.


وی با بیان این‌که طرح مسأله انتخابات آزاد از سوی عده‌ای با هدف راه اندازی فتنه ای دیگر بوده است، خاطرنشان کرد: پس از سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی رسانه‌های غربی به موضع انفعال کشیده شدند و امروز شاهدیم که همه گروه‌ها و سلایق سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری نامزد و کاندیدا دارند، در کجای جهان چنین آزادی وجود دارد.
 

امام جمعه بناب ادامه داد: آن کشورهایی که همواره از دموکراسی و آزادی سخن می گویند، هیچگاه حاضر به برگزاری چنین انتخاباتی نیستند، چراکه ممکن است اراده ملت و مردم آن کشور آنان را از قدرت و ثرورت فرو کشد، از این رو همواره به دنبال رأی‌آوری نامزدهای وابسته به رژیم صهیونیستی و لابی‌های غربی هستند.
 

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات 24 خرداد، با تأکید بر هوشیاری و بصیرت عموم مردم، مسؤولان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اظهار داشت: همه مردم در هر زمان و مکانی باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات تلاش کنند، حماسه سیاسی خرداد تجلی لبیک ملت به ندای ولایت است.


وی حضور در پای صندوق های رأی را واجب دانست و تصریح کرد: هرگونه غفلت از انتخابات ممکن است، کشور را سال‌ها به عقب براند، همانطور که رهبری فرمودند در چنین شرایط حساسی، هرکس در رابطه با شرکت در انتخابات حتی دانسته یا ندانسته اظهارات منفی بکند، بداند که به دشمن خدمت و به ملت خیانت کرده است.
 

امام جمعه بناب با تأکید بر نقش ویژه طلاب، روحانیان و مبلغان حوزه علمیه بناب در حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات آینده اظهار داشت: روحانیت در تاریخ همواره جریان‌ساز بوده و اقبال مردم نسبت به علمای آگاه موجب خنثی شدن فتنه های داخلی و خارجی استکبار و استعمار بوده است.
 

وی در پایان با اشاره به اهمیت توجه به اخلاق انتخاباتی و تقوای سیاسی از سوی رجال سیاسی و نامزدهای انتخاباتی گفت: هرکس را که شورای نگهبان تایید کند، قابل رأی دادن است و در مرحله نخست مهم شرکت در انتخابات به عنوان عبادت و جهاد در راه اعتلای نظام اسلامی است./935/پ202/ش

ارسال نظرات