۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۱۶۶۵۸۳

خشم صهیونیست‎ها از ولخرجی‎های نتانیاهو

خبرگزاری رسا ـ صهیونیست‎های ساکن در سرزمین‎های اشغالی از شنیدن این خبر که بنیامین نتانیاهو برای اقامت در یک کابین خواب ویژه در هواپیمایی که وی و همسرش را به لندن می‎برده است 127 هزار دلار هزینه کرده است، به خشم آمده‎اند.
نتانياهو

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر برای اقامت در یک کابین خواب در هواپیمایی که وی و همسرش را در ماه آوریل به لندن می برده است 127 هزار دلار پرداخت کرده است.

 

بنا بر این گزارش، نتانیاهو در پرواز چهار ساعته تل آویو به لندن که به قصد شرکت در مراسم خاک سپاری مارگارت تاچر، نخست وزیر اسبق انگلیس صورت گرفته بود 127 هزار دلار از بودجه عمومی اسرائیل را خرج کرد تا در یک کابین خواب اختصاصی اقامت داشته باشد.

 

دفتر نتانیاهو ضمن دفاع از این اقدام وی مدعی شد که نخست وزیر اسرائیل پیش از اقامت به انگلیس برنامه کاری شلوغی داشته و برای آمادگی جهت شرکت در ملاقات های مهمی که در لندن داشته باید در هواپیما استراحت می کرده است.

 

مقامات رژیم اسرائیل غاصب نیز به دنبال خشم افکار عمومی ساکنان سرزمین های اشغالی به دنبالی توجیهی برای این ولخرجی برآمده و مدعی شده اند که نتانیاهو از هزینه این کابین بی اطلاع بوده است.

 

خبرهای مربوط به ولخرجی های نخست وزیر این رژیم در حالی منتشر می شود که هزاران اسرائیلی در روز یازده می به خیابان های تل آویو ریخته و اعتراض خود را نسبت به سیاست های سختگیرانه اقتصادی و افزایش چشمگیر مالیات ها ابراز کردند.

 

روزنامه اسرائیلی هاآرتص در گزارشی فاش کرد که نتانیاهو و همسرش سالیانه 13580 دلار از بودجه عمومی را صرف خرید لباس های شخصی خود می کنند.

 

در گزارش این روزنامه همچنین آمده است که سالیانه 8960 دلار از پول مالیات دهندگان اسرائیلی به افرادی پرداخت می شود که افراد خانواده نتانیاهو را آرایش می کنند./990/ب902/د

 

ارسال نظرات