۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۱۶۷۳۱۹
حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی:

همه باید به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند/ هر کس مقابل انقلاب بایستد حذف می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران با تاکید بر این که هر تصمیمی که شورای نگهبان بگیرد مطاع است و همه باید به آن احترام بگذارند، گفت: هیچ فردی توانایی ایستادگی در مقابل ملت و انقلاب را ندارد.
 حجت الاسلام صديقي

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اصول‌گرایی را جریانی حق طلب و پیرو پرچم حق و ولایت ارزیابی کرد و ابراز داشت: اگر اصول‌گرایان اخلاص داشته باشند و برای احیا و تقویت دین و مؤمنین حرکت کنند، قهرا تنظیم برنامه‌های شان هم براساس مصالح اسلام و مسلمین و وحدت است.

وی خاطرنشان کرد: در این‌صورت خدا هم کمک شان می‌کند و این قدم نخست است که بین خود و خدا حساب باز کنند و برای خدا قدم بردارند و پروردگار متعال وعده قطعی داده است که «ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم».

امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: ان شاءالله در قدم دوم با انجام ارزیابی‌های دقیق در میان خودشان، به هرکس که او را اصلح از خود تشخیص دادند، ایثار و کمک کنند و امیدواریم این اتفاق بیفتد.

متولی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران در ادامه این مطلب افزود: اگر هم این اتفاق نیفتاد، بالاخره رقابت خودش به ایجاد حماسه کمک می‌کند و خداوند متعال دل‌ها را به سوی کسی که ان شاءالله پاسدار خون شهیدان باشد هدایت می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که خطر فتنه و انحراف را چه میزان ارزیابی می‌کنید، عنوان کرد: اینها برای خودشان خطر دارند، منتهی هزینه درست می‌کنند و گرنه تاکنون هیچ کس در برابر انقلاب نتوانسته است بایستد.

وی با بیان این‌که شجره ولایت با خون آبیاری شده و در این 34 سال هرکس مقابلش بوده حذف شده است، اظهار داشت: اگر مردم همان بصیرت 9 دی را داشته باشد، فتنه و انحراف هیچ کدام نمی‌توانند ضرری بزنند.

امام جمعه موقت تهران در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر این‌که کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی را با توجه به این‌که وی موضعی نسبتا مؤید فتنه 88 داشته، چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: هر تصمیمی که شورای نگهبان گرفت و اعلام نظر کرد، قانون آنها را صالح دیده و ما منتظر و تابع هستیم و همه نیز باید این گونه باشند./956/ت301/ج

ارسال نظرات