۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۱۶۷۹۰۲
امام جمعه موقت دامغان:

وعده های غیر عملی از سوی کاندیداها خیانت به مردم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت دامغان با بیان این که وعده های غیر عملی و تخریب دیگران از سوی کاندیداها خیانت به مردم و نظام است، گفت: همان طور که غش در معامله صحیح نیست غش در تبلیغات و دادن وعده های غیر عملی نوعی خیانت به مردم و نظام به شمار می رود.
رستميان، مدير مدرسه علميه امام محمد باقر دامغان

حجت الاسلام حسن رستمیان، امام جمعه موقت دامغان و مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) این شهرستان در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، اظهار داشت: تحریم ها و فشارها ذره ای از بصیرت ملت ما نکاسته است بلکه آنها با حماسه حضور خود در انتخابات ریشه بسیاری از توطئه های دشمن را می خشکانند.

وی با یادآوری تلاشهای گسترده دشمنان به ویژه در ماه های اخیر برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام و مسؤولان خاطر نشان کرد: جبهه استکبار فشارهای بسیاری را وارد کرد و به قول خودشان در آخرین مرحله با تحریم های فلج کننده تلاش کردند مردم را تحت فشار معیشتی از انقلاب و جمهوری اسلامی دلسرد کنند اما مردم ما به لطف خدا با عزمی راسخ پای صندوق‎ها حاضر شده و حماسه سیاسی را خلق خواهند کردند.

امام جمعه موقت دامغان با اشاره به اعلام نظر شورای نگهبان درباره احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری افزود: بی شک عدم احراز صلاحیت هر یک از افراد برای این پست به معنای نفی شایستگی، صلاحیت و عدم توانایی آنها در جایگاه های دیگر نیست بلکه کشور نیازمند همدلی و تلاش آنها در مسؤولیت های آینده شان است.

حجت الاسلام رستمیان اظهار داشت: کاندیداهای تأیید صلاحیت شده باید از فرصت قانونی تبلیغات برای معرفی کامل خود و توانمندی هایشان به مردم به شکلی استفاده کنند که رأی دهندگان در فضایی آرام و سالم به شناختی عمیق دست یابند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به رواج وعده دادن ها در تبلیغات انتخاباتی گفت: همان طور که غش در معامله صحیح نیست غش در تبلیغات و دادن وعده های غیر عملی و تخریب دیگران از سوی کاندیداها نیز جایز نیست و نوعی خیانت به مردم و نظام به شمار می رود.

حجت الاسلام رستمیان بهترین منبع رسیدن به معیارهای کاندیدای اصلح را رجوع به سخنان و روشنگری های رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: قانون گرایی، دینداری، مقاومت و شجاعت، مردم داری، تلاشگر و مدبر بودن و در برداشتن ویژگی های خوب رییس جمهور کنونی و مبرا بودن از ضعف های وی ملاکهایی است که رهبرمان بارها به آن اشاره کرده اند تا با چشمانی باز سرنوشت چهار سال آینده کشورمان را رقم بزنیم./938 /ت302/غ

ارسال نظرات