۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۶۹۲۸۵
عصر فردا با حضور نخبگان قرآنی جهان اسلام؛

سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم گشایش می‌یابد

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه از آغاز سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در عصر فردا 10 خردادماه با حضور نخبگان قرآنی جهان اسلام در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی خبر داد.
اجلاس سران

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از ستاد خبری و اطلاع رسانی سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، حسن ربیعی اظهار کرد: سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در آستانه مبعث رسول گرامی اسلام(ص) و همزمان با سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و با حضور قاریان و حافظان بیش از 70 کشور جهان به همت سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات عصر روز جمعه 10خرداد ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی ، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، مسئولان عالی کشور، وزراء، سفرا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جامعه قرآنی برگزار می‌شود.

ربیعی با اشاره به شرکت پرشور فعالان قرآنی جهان اسلام در این دوره از مسابقات تصریح کرد: از 100 کشور جهان برای حضور در این دوره از مسابقات دعوت به عمل آمده بود که با توجه به شرکت نمایندگان بیش از 70 کشور جهان با رشد 10 درصدی نسبت به سال قبل رو به رو هستیم.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: همزمان با برگزاری این دوره از مسابقات، چهارمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی و هفتمین همایش بین المللی پژوهش‌های قرآنی در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات همزمان با مبعث پیامبر اکرم(ص) در روز 17 خرداد ماه برگزار خواهد شد./966/د102/ن

ارسال نظرات