۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۱۶۹۴۵۸
امام جمعه شهرکرد:

طرح‌های دولت دهم درخور تداوم در دولت آینده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین نکونام با قدردانی از زحمات دولت دهم گفت: این دولت در عرصه خدمتگزاری و اجرای طرح های عمرانی، گام های بزرگی برداشته است که بایستی در دولت آینده ادامه یابد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: مسأله معاد و روز قیامت موضوعی است که همواره از سوی افراد انکار شده است؛ این در حالی است که در قرآن کریم ادله بسیاری مبنی بر حقیقت معاد وجود دارد که آیه 243 سوره بقره از این آیات است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به ایام باقی‌مانده از ماه رجب خاطرنشان کرد: بکوشیم با انجام واجبات و ترک محرمات و با بهره‌گیری از فضایل و برکات روزهای باقی‌مانده از ماه رجب تقوا و پرهیزکاری را در خود تقویت کنیم.

خطیب نماز جمعه شهرکرد با اشاره به ساخت طرح های عمرانی بزرگ در استان چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح ها حاصل تلاش دولت و همراهی مردم است.

نماینده ولی فقیه در جهارمحال و بختیاری با قدردانی از زحمات این دولت افزود: دولت های نهم و دهم در تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام باقیمانده از دولت های پیشین، موفق عمل کرده و این مهم، قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: این دولت در عرصه خدمتگزاری و اجرای طرح های عمرانی، گام های بزرگی برداشته است که بایستی در دولت بعدی ادامه یابد.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در ادامه 13 خرداد 1342 را نقطه عطفی در انقلاب اسلامی دانست و افزود: در این روز سخنرانی امام خمینی(ره) در مدرسه فیضیه، موجب شکل گیری حادثه 15خرداد شد و اکنون نیز با تدبیر رهبر معظم انقلاب، پرچم عترت و ولایت در کشور سرافراز است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری گفت: امام خمینی(ره) در طول عمر با برکت خود، دو اصل مهم قرآن و عترت را احیا کرد و با کلام نورانی خود، به ملت ایران و آزادی خواهان جهان هویت و اعتبار بخشید.

وی یادآور شد: در زمان کنونی نیز، جهان اسلام با رهبری داهیانه رهبر انقلاب به سوی آرمان های خود حرکت می کند و جهان اسلام، خود را برای ظهور منجی عالم بشریت، آماده می کند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام یادآور شد: ملت ایران با تأسی به کلام امام راحل و رهنمودهای ولی امر مسلمین، به بصیرت رسیده و انقلاب خود را به جهان صادر کرده است.

خطیب جمعه شهرکرد همچنین با اشاره به داغ بودن تنور انتخابات، تصریح کرد: مسؤولان اجرایی، شورای نگهبان و دیگر دست اندرکاران برگزاری انتخابات، با هوشمندی کشور را از فتنه ها دور کردند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: مردم ایران نیز به بصیرت و هوشمندی لازم رسیده اند و با حضور بانشاط خود در صحنه انتخابات، بار دیگر انقلاب را بیمه کرده و به آن مصونیت می بخشند./9457/پ201/س

ارسال نظرات