۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۷۰۱۴۱
فرمانده سپاه عاشورا:

دغدغه اصلی امام راحل احیای اسلام ناب بود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه عاشورا با بیان این که دغدغه اصلی امام راحل احیا اسلام ناب بود، گفت: حضرت امام خمینی(ره) با تدبیر و مدیریت و رهبری حکیمانه خود انقلاب اسلامی ایران را برای همیشه بیمه کرد.
سردار علي‌اکبر پورجمشيديان، فرمانده سپاه عاشوراي آذربايجان‌شرقي

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، علی اکبر پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورا امروز در جمع بسیجیان تبریز اظهار داشت: امام راحل با شجاعت و شهامت مثال زدنی که داشتند انقلاب خود را تثبیت و به دنیای کفر و الحاد تفهیم کردند که آنها هیچ برتری نسبت به دیگران ندارند و عزت و عظمت واقعی فقط در اسلام است.


وی با اشاره به این که نهضت امام نهضتی نیست که با رفتن حضرت امام تمام شود، اظهار کرد: نهضت امام خمینی(ره) شروع حرکتی است که باید بماند و در نسل های بعدی نیز ادامه داشته باشد.


پورجمشیدیان پایه گذاری حکومت دینی بر اساس ولایت مطلقه فقیه را از خدمات برجسته حضرت امام(ره) خواند و افزود: این که یک مرجع تقلید و یک عالم جامع الشرایط و الهی زمام کشور را به دست گیرد هم افتخار است و هم برکتی برای جامعه اسلامی است که بعد از ایشان نیز شاگرد خلفش رهبر فرزانه انقلاب مسیر را ادامه می دهد.


فرمانده سپاه عاشورا با عنوان این که یک فرد عالم و عادل و مجتهد جامع الشرایط در راس حکومت باشد در دنیای امروز بی نظیر است، بیان کرد: مزیت و برتری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر کشورها در این نکته است و این حقی است که امام(ره) بر گردن ما دارد.


وی با تاکید به صیانت از دستاوردهای انقلاب گفت: مبادا آرمان های متعالی انقلاب در گذر زمان خدشه دار شده و یا به دست فراموشی سپرده شود و حداقل کار ممکن برای پاسداشت ارزش ها و آرمان های امام راحل بزرگداشت ایام 14 و 15 خرداد است.


فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به مراسم های مختلفی در سراسر استان از جمله ده ها مراسم عزاداری خیابانی در سطح استان، آیین گرامیداشت ارتحال امام راحل(ره) و 15 خرداد و افتتاح بزرگترین ایستگاه صلواتی کشور که در آن خدمات بهداشتی و تغذیه ای ارایه می شود، از اعزام 26 هزار نفر از مردم استان به مرقد حضرت امام (ره) خبر داد و افزود: امید که در عمل به تکلیف همیشه موفق بوده و شرمنده شهدا و امام راحل نباشیم./935/د103/س

ارسال نظرات