۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۷۰۱۶۲
امام جمعه مسجد سلیمان:

قدرت‌های لیبرالی در چشم امام خمینی خوار و ذلیل بودند

خبرگزاری رسا ـ مورد حوزه علمیه مسجد سلیمان گفت: امام راحل در امتداد مجاهدت های انبیا و ائمه اطهار(ع) قدرت های پوشالی شرق و غرب را تحقیر کردند.
حجت الاسلام اميني ، امام جمعه مسجد سليمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمدصادق امینی، امام جمعه مسجد سلیمان، امروز در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که در حسینیه اعظم اهواز برگزار شد، با بیان این که 24 سال از رحلت حضرت امام خمینی(ره) گذشته است اما یاد و خاطره ایشان هنوز در اذهان مردم ایران است، اظهار داشت: برگزای باشکوه و پرشور مراسم رحلت امام خمینی(ره) در سراسر کشور نشان از عشق، دلدادگی و ارادت ملت ایران به امام خوبی ها است.

مدیر حوزه علمیه المهدی(عج) مسجد سلیمان با تأکید بر این امام خمینی(ره) از نظر شخصیتی تعجب بر انگیزترین شخصیت قرن های بیستم و بیست و یکم بود، ابراز داشت: امام راحل در امتداد مجاهدت های انبیا و ائمه اطهار(ع) قدرت های پوشالی  شرق و غرب را تحقیر کرد.

حجت الاسلام امینی با بیان این که امام خمینی(ره) در عصری مجاهدت کردند که بلوک شرق از بیخ و بن اسلام را به تمسخر گرفته بود، بیان داشت: بلوک شرق متعقد بر این بود که دین عامل مخرب برای جامعه است و بلوک غرب مأمور ایجاد فساد و فحشا در سراسر عالم بود که امام خمینی(ره) با وجود چنین قدرت هایی حماسه ایجاد کرد.

امام جمعه مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در دوران خودشان بلوک شرق را به زباله دان تاریخ فرستاد و درباره بلوک غرب همواره می فرمودند که « فروپاشی قدرت های لیبرالی نزدیک است ».

مدیر حوزه علمیه المهدی(عج) مسجد سلیمان با اشاره به بیماری امام و بستری ایشان در بیمارستان، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) یک امام و رهبر بود نه لیبرال؛ ایشان شخصیتی بود که بر درمان خود از سوی پزشکان ایرانی تأکید می کردند و مانند پادشاهان لیبرال برخی کشورها نیستند که به خاطر آنفولانزای جزیی ویزای نیویورک یا واشنگتن را بگیرند.

وی با اشاره به دیدار ادوارد شوارد نادزه فرستاده گورباچف، رییس جمهور شوروی سابق، ابراز داشت: امام خمینی(ره) به فرستاده گورباچف فرمودند که « من می خواستم دریچه ای از ملکوت را به روی آقای گورباچف باز کنم اما متأسفانه خودش نفهمید ».

حجت الاسلام امینی با بیان این که امام خمینی(ره) با دین مداری و دین باوری خود سفیر شوروی سابق را تحقیر کرد، بیان داشت: امام معتقد بودند که کسانی که دست شان به خون هزاران مسلمان و مستضعف آغشته است باید تحقیر و خوار کرد.

امام جمعه مسجد سلیمان با تأکید بر  این که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دلسوز واقعی برای دین مبین اسلام بودند، اظهار داشت: همه وجود امام در دین اسلام محو شده بود و همواره مانند کوهی استوار از دین دفاع می کردند و با تأسی از آموزه های دینی بر دهان بلوک های شرق و غرب کوبیدند.

حجت الاسلام امینی با تأکید بر این که امام خمینی در برابر هجمه های دشمنان نهاد بزرگ و باشکوه ولایت فقیه را به جهانیان معرفی کردند، تصریح کرد: امام راحل با معرفی ولایت فقیه به جهانیان نابودی قدرت های پوشالی را نیز فراهم کرد و با دعوت مردم برای پشتیبانی از ولایت فقیه بیش از 30 سال است که دست آمریکا را از این کشور کوتاه کرده است.

وی با اشاره به تحولات ترکیه، از این تحولات به عنوان آخین حلقه از موج بیداری جهان اسلام یاد کرد و گفت: از میدان تقسیم تا ازمیر و در 38 ایالت ترکیه جوانان ترکی قیام کرده اند و با تشکیل صفوف بزرگ و پرشور در برابر دفتر ادوغان منافق شعار « مرگ بر آمریکا » سر می دهند.

حجت الاسلام امینی خاطرنشان کرد: جوانان ترکی عقب نشینی نکرده اند بلکه پرشور تر شده اند و از دخالت دولت مردان کشورشان در امور کشور مسلمان سوریه معترض هستند و به هوس بازی اردوغان برای تشکیل حکومت عثمانی اعتراض دارند.

امام جمعه مسجد سلیمان رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه را عروسک خیمه شب بازی آمریکا و رژیم صهیونیستی معرفی کرد و گفت: اردوغان با هوس بازی و با دخالت در کشور سوریه قصد احیای حکومت عثمانی را دارد اما در حال حاضر آتش این فتنه دامن ترکیه را گرفته و حکومت این کشور در حال نابودی است.

مدیر حوزه علمیه مسجد سلیمان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، کاندیداها را به رعایت اخلاق انتخاباتی دعوت کرد و گفت: طرفداران کاندیداها از هرگونه تنش زدایی در زمان تبلیغات خودداری کنند و با آرامش کامل از کاندیدای موردنظر حمایت کنند.

وی با اشاره به صدور انقلاب اسلامی ایران از سوی امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: صدور انقلاب اسلامی ایران صدور جنگ، خشونت و کشتار نیست بلکه صدور معرفت، ایمان به خدا، دفاع از مستضعفان و ایستادگی در برابر دشمنان است.

حجت الاسلام امینی با اشاره به تحولات سوریه تصریح کرد: تکفیری های مزدور در ترکیه منافق، آموزش نظامی می بینند و حاکمان دولت های عربی افراد اراذل و اوباش از زندان های برخی کشورهای اسلامی جمع آوری می کنند و در سوریه جنایت های بزرگی می آفرینند که همه این جنایت ها به نام اسلام و مسلمین تمام می شود.

امام جمعه مسجد سلیمان با تأکید بر این که خورشید اسلام نسبت به گذشته پرفروغ تر شده است، خاطرنشان کرد: این تحرکات علیه اسلام از سوی دشمنان بی فایده است؛ چراکه امام خمینی(ره) با اندیشه های ناب خود اسلام واقعی و حقیقی به مرزهای سراسر عالم معرفی کرده است./9461/پ202/س

 

ارسال نظرات