۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۷۰۲۷۳

اذعان رسانه‎های صهیونیستی به قدرت بشار اسد

خبرگزاری رسا ـ رسانه های رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه بشار اسد بسیار قدرتمند شده است، اذعان کردند: اگر ارتش سوریه به پیشروی و پیروزی‎های خود در برابر گروه‎های مسلح ادامه دهد، ایران پیروز استراتژیک جنگ در سوریه خواهد بود.
سوريه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شبکه 2 رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ارتش سوریه دستاوردهای مهمی در نبرد با افراد مسلح داشته است.

 

مقامات رژیم صهیونیستی اذعان کردند: اگر ارتش سوریه به پیشروی و پیروزیهای خود ادامه دهد، ما در برابر خطر پیروزی راهبردی ایران در سوریه قرار خواهیم گرفت.

 

از سوی دیگر رادیو رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: مسؤولان صهیونیستی ترجیح می دهند گروه "القاعده" به جای "بشار اسد" حکومت را در سوریه به دست گیرد.

 

بنا بر این گزارش، رژیم صهیونیستی از افزایش توانمندی بشار اسد که در پی جنگ ارتش سوریه با مخالفان این کشور و پیروزی این ارتش صورت گرفته است، بسیار نگران است.

 

مسؤولان رژیم صهیونیستی در توجبه اظهارات خود می گویند: اگر بشار اسد به رویارویی با مخالفان ادامه دهد، در واقع مدت زمان باقی ماندن وی در دولت سوریه بیشتر خواهد شد و این وضعیت جایگاه ایران را به عنوان یک دولت ابرقدرت منطقه ای تحکیم خواهد بخشید و این مسئله تهدیدی برای ما به شمار می رود.

 

آنان همچنین اظهار داشتند: ایران تنها دولتی است که هدفش نابودی اسرائیل است. بنابراین هر دولتی به جز دولت بشار اسد در سوریه حکومت را به دست گیرد، از وی بهتر خواهد بود. هر چندگروه القاعده و یا افراد تندرو حکومت را از آن خود کنند.

 

گفتنی است رژیم صهیونیستی نیز با کمک محور عربی غربی تاکنون توانسته است به خوبی نقش تخریبگرانه خود را در سوریه ایفا و در برابر راه حل سیاسی بحران سوریه کارشکنی کند./982/ب102/د

ارسال نظرات