۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۰
کد خبر: ۱۷۰۴۲۰

واکنش حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی به ادعای امنیتی بودن فضای دانشگاه‌ها

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران گفت: جز این است که کسی جرأت بی‌دینی در دانشگاه را ندارد؟ این برای آنها نگران کننده و امنیتی است و اگر اساتید فتنه‌گر بازنشسته شدند، درد دارد؟
حجت الاسلام صديقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در جشن مبعث نبی اکرم(ص) و مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران آیت‌الله مصباح یزدی را علامه بزرگوار، حکیم متأله، مجاهد توانا و همیشه در خط مقدم جبهه، روشنگر افکار، افشاگر منافقین و آموزگار در گفتار و عمل برای سنگرنشینان دفاع از حریم حق و ولایت دانست و گفت: عالم دینی باید رنگ خدا داشته و برای مردم الگو باشد و وقتی او را می‌بینند، گویا خدا را در اسماء جمال و جلالش می‌بینند.

وی پیامبراکرم(ص) را در بندگی خدا، جهاد و جنگ علیه جبهه شرک، کفر و نفاق، مقاومت و استقامت و اشداء علی الکفار و رحماء بینهم اسوه دانست و ابراز داشت: حرکت امام خمینی(ره) همان حرکت پیامبر مبشر(ص) بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی ابراز داشت: پیامبر(ص) ما، پیامبر دنیا و آخرت، امید و بیم و مظهر صفات متضاد حق تعالی بود لذا آنچنان رعبی بر دل دشمنان اسلام مانند کسری‌ها  و قیصرها انداخت که هیچ قدرتی جرأت مقابله با مکتب او را به خود راه نداد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این‌که عالم دینی در یک دست سلاح و در یک دست قرآن خواهد داشت، گفت: عالم دینی باید آرم و علامتی داشته باشد و این لباس محترم، فلش، پرچم، رمز وحدت و دعوت به معنویت و اخلاق بوده است.

 وی ابراز داشت: کسانی که عمامه بر سر دارند، باید ظرفیت بالایی داشته باشند، زود عصبانی نشوند و افراد کم سواد را تحمل کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان این‌که انقلاب ما همیشه با مددهای غیبی به پیروزی رسیده است، گفت: فکر نکنید حساسیت این دوره کمتر از دوره پیش است و شرط جذب نصرت الهی، نصرت ما است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این‌که در مناظره‌ها خط برخی‌ را به‌خوبی می‌توانید حدس بزنید که اگر قدرت به دستشان بیفتد، دانشگاه را به کجا می‌برند، گفت: جز این است که کسی جرأت بی‌دینی در دانشگاه را ندارد؟ این برای آنها نگران کننده و امنیتی است و اگر اساتید فتنه‌گر بازنشسته شدند، درد دارد؟

وی تأکید کرد: شرایط حساس و پیچیده است، با بصیرت الهی مسئولیت داریم که هم روشن بشویم و هم روشنگری کنیم و آنی از توسل به امام عصر(عج) غافل نباشیم./956/پ202/ج

 

ارسال نظرات