۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۷۰۴۶۴
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

تبعیت از ولی فقیه مهم‎ترین شاخص در انتخاب فرد اصلح است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام انتظاری بر مشارکت حداکثری در انتخابات 24 خرداد سالجاری تاکید کرد و پایبندی به قانون و تبعیت از ولی فقیه را مهم ترین شاخص ها در انتخاب فرد اصلح دانست.
حجت الاسلام علي انتظاري، مدير استاني حوزه علميه آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جلفا، حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی امروز در خطبه های نماز جمعه جلفا با تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات 24 خرداد سالجاری اظهار داشت: انتخابات مظهر عدالت اجتماعی و ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) است.


وی با بیان این‌که مشارکت حداکثری در انتخابات بیعت با خون شهدا و آرمان های امام راحل است، اظهار داشت: هر رای ملت ایران به نامزدهای تائید صلاحیت شده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی رای به اتحاد و همبستگی مسلمانان می باشد.


امام جمعه جلفا آگاهی در انتخاب فرد اصلح را از مهم ترین وظایف مسلمانان دانست و افزود: اینکه با هدف رفع تکلیف به پای صندوق رأی برویم و بدون آگاهی از صلاحیت افراد در انتخابات شرکت نماییم ظلم به تمامی مقدسات است.


وی شاخص های لازم برای تصدی گری مسؤولیت کلان کشور را متذکر شد و گفت: در راس تمامی شاخص های لازم برای انتخاب رییس جمهور و شورای اسلامی پایبندی به قانون اساسی و تبعیت محض از ولایت فقیه است که لازم است همگان بر این دو مورد بیشتر توجه کنند.


مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی تأکید کرد: فتنه های پوچ آمریکا، اسرائیل، انگلیس و دست نشانده های آنان با هر حرکت متحد ملت ایران بصورت حقیق خنثی شده و سیرت آلوده و مردار آنان را بر جهانیان نمایان می کند.


حجت الاسلام علی انتظاری در بخش دیگری از خطبه های امروز با اشاره به بعثت خاتم الانبیاء(ص) و لزوم الگو قراردادن سیره آن حضرت در زندگی، عمل، گفتار و عبادت گفت: مبعث عید بزرگ مسلمانان است و بهتر است همگان این روز را برای کنارگذاشتن کینه ها جشن بگیرند.


امام جمعه جلفا با اشاره بر لزوم توجه بر تربیت اسلامی فرزندان در خانواده ها گفت: اسلام بهترین شیوه های گرم بودن نهاد خانواده را در پیش روی بشریت قرار داده و نباید اصول تربیت اسلامی در بین خانواده های ایرانی کم رنگ شود./935/پ203/ب

ارسال نظرات