۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۷۰۵۱۳
ولایتی در شهرکرد:

با دیپلماسی فعال گره های کور سیاست خارجی را باز می کنیم

خبرگزاری رسا ـ نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در جمع مردم شهرکرد گفت: وظیفه دیپلماسی باز کردن گره های کور عرصه سیاست خارجی است.
علي اکبر ولايتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، علی اکبر ولایتی، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در جمع مردم استان چهارمحال و بختیاری گفت: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردم و با درایت و رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت و اکنون نیز با همن پشتوانه و شجاعت رهبر معظم انقلاب در مقابل دشمنان ایستاده است.

وی با تأکید بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات 24 خرداد، افزود: مردم باید با شکوه حماسی خود رییس جمهوری مصمم برای اداره کشور و بازسازی اقتصاد و روابط بین المللی را انتخاب کنند.

ولایتی در ادامه با اشاره به برنامه های خود برای تشکیل دولت تصریح کرد: در صورت اعتماد مردم، دولتی اخلاق گرا با ثبات در تصمیم گیری تشکیل خواهم داد.

وی اظهار داشت: دولتی که در افق دید من قرار دارد دولتی متمم است به معنای تمام کننده و فرع بر اصل ملت و برای تشکیل آن افراد متدین و با تقوا را به کار خواهم گرفت چراکه متدینین به عهد خود وفادار هستند.

ولایتی تحقق چشم انداز 20 ساله ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب و اجرای برنامه 5 ساله ملت را از دیگر وظایف دولت خود برشمرد و افزود: ساماندهی معضل بیکاری، خاتمه دادن به بحران اقتصادی و تورم، بازسازی سیاست خارجی و استفاده از ظرفیت روابط خارجی از دیگر برنامه های من خواهد بود.

وی سیاست خارجی را یکی از مهم ترین عوامل تأثیرگذار در اقتصاد داخلی برشمرد و تأکید کرد: بازسازی روابط خارجی به معنای سازش نیست و همه ملت های زیاده خواه باید بدانند که ملت ایران هرگز دست از حقوق خود به خصوص در سیاست هسته ای برنمی دارند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به قطعنامه 598 دوران جنگ تحمیلی گفت: کشور ایران در آن زمان نیز مذاکرات دوساله سختی را در پیش داشت و معتقدم اکنون نیز می توان با مذاکره به نتیجه دست یافت.

وی در ادامه با اشاره به نیازهای چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: چهارمحال و بختیاری اکنون استانی فعال در عرصه کشاورزی و دامداری است و نباید به همین حوزه محدود شود بلکه ظرفیت راه اندازی تأسیسات صنعتی بزرگ را نیز در خود دارد.

ولایتی واگذاری سند مسکن مهر به صاحبان، ارائه لایحه حمایت از بیماران صعب العلاج به مجلس، ساخت بیمارستان های تخصصی در استان هایی مانند چهارمحال و بختیاری، توسعه بیمه سلامت ایرانیان و توسعه طرح پزشک خانواده را از دیگر برنامه های خود برشمرد./9457/پ202/ج

ارسال نظرات