۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۷۰۵۴۶

چند خبر کوتاه انتخاباتی از خوزستان

خبرگزاری رسا ـ استان خوزستان در هفته جاری میزبان سه تن از نامزدها و دو تن از نمایندگان نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.
حضور رضايي ، قاليباف ، عارف ، باقري لنکراني و بروجردي در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، استان خوزستان یک هفته مانده به آغاز حماسه سیاسی 24 خرداد 92 محل رفت و آمد محسن رضایی، محمدباقر قالیباف و محمدرضا عارف خواهد بود که با توجه به فشردگی برنامه ها و نزدیکی به انتخابات یکی از استان های پر تردد نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری است.

براساس این گزارش محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، صبح امروز هجدهم خرداد ماه وارد اهواز شد و پس از حضور در جمع هوادارانش فرودگاه اهواز به سمت گلزار شهدای این شهرستان ترک کرد.

این گزارش می افزاید محسن رضایی پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال جنگ تحمیلی اهواز را به سمت سوسنگرد ترک کرد و در جمع مردم این شهر به سخنرانی پرداخت.

بنا بر این گزارش رضایی پس از سخنرانی در جمع مردم سوسنگرد این شهر را به مقصد زادگاهش مسجد سلیمان ترک می کند و در جمع مردم زادگاه خود سخنرانی خواهد کرد.

محسن رضایی پس از حضور و سخنرانی در جمع مردم مسجد سلیمان باید این شهر را به منظور سخنرانی در جمع مردم اهواز ترک کند.

محل سخنرانی محسن رضایی در جمع مردم اهواز به گفته ستاد انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری در سالن 13 آبان امانیه اهواز برگزار می شود.

قالیباف چهار تایی شد

محمدباقر قالیباف، شهردار تهران و نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای چهارمین بار به استان خوزستان سفر می کند و در جمع مردم اهواز به سخنرانی خواهد پرداخت.

براساس این گزارش محمدباقر قالیباف در روز سه شنبه بیست و یکم خرداد ماه به استان خوزستان سفر می کند.

حضور در گلزار شهدای اهواز، دیدار با علما و سخنرانی در جمع مردم اهواز از برنامه هایی است که برای حضور قالیباف در اهواز اندیشیده شده است.

عارف هم به خوزستان می آید

محمدرضا عارف دیگر نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری هم به اهواز سفر خواهد و از جمله برنامه هایی که می توان به آنها اشاره کرد، دیدار با علما و سخنرانی در جمع مردم اهواز است.

بروجردی و لنکرانی در حمایت از ولایتی و جلیلی به اهواز می آیند

علاء الدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و مشاور علی اکبر ولایتی به منظور شرکت در همایش حمایت از دکتر ولایتی روز سه شنبه جاری به اهواز سفر خواهد کرد.

همچنین کامران باقری لنکرانی، وزیر اسبق بهداشت و درمان دولت نهم نیز برای حمایت از جلیلی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به اهواز سفر می کند و در همایشی که جزییات آن متعاقبا اعلام خواهد شد به سخنرانی خواهد پرداخت./9461/د101/غ

ارسال نظرات