۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۱۷۰۶۹۰
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

حماسه سیاسی با انتخاب کاندیدای اصلح تحقق می‌یابد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرکرد با بیان این که حماسه سیاسی باید در کاندیدای اصلح ظهور کند تا مشتی بر دهان دشمنان باشد، گفت: به هر کسی رأی بدهیم در اصل به نظام رأی داده ایم، اما در این شرایط هم باید خیلی مواظبت کنیم.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در دیدار با شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان این استان، با اشاره به این که در آستانه حماسه ای بزرگ در کشور هستیم، خاطرنشان کرد: حماسه یک مسأله روزمره و طبیعی نیست؛ از این رو تدبیر، بصیرت و مدیریت حساس از مقدمات شکل‌گیری زمینه های این حماسه است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با قدردانی از اقدامات مطلوب رسانه ها و مسؤولان در فراهم کردن مقدمات خلق حماسه سیاسی افزود: این اقدامات سبب نمی شود تکلیفی که بر دوش افراد جامعه گذاشته شده است ساقط شود؛ چرا که همه افراد این مرز و بوم در تحقق حماسه سیاسی مد نظر ولی امر مسلمین وظیفه دارند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که یکی از مهمترین موضوعات امروز همه جلسات باید بحث انتخابات و خلق حماسه باشد، تصریح کرد: انتخابات از آن جهت مهم است که مطالبه رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه شهرکرد با بیان این که حماسه سیاسی باید در کاندیدای اصلح ظهور کند تا مشتی بر دهان دشمنان باشد، گفت: به هر کسی رأی بدهیم در اصل به نظام رأی داده ایم، اما در این شرایط هم باید خیلی مواظبت کنیم.

رییس شورای عالی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری به رسالت مردم در شرایط کنونی اشاره کرد و ادامه داد: مواظب باشیم از خودمان غافل نشویم و خودسازی را در اولویت های روزانه خود قرار دهیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان این که باید از فردگرایی در مجموعه ها خودداری شود، تصریح کرد: بدانید ما یک راه و مسیر بیشتر نداریم و آن راه ولایت فقیه است که اگر به آن چنگ زدیم، پیروز و سربلند می شویم و در غیر این صورت شکست خورده و ذلیل هستیم./9457/پ203/س

ارسال نظرات