۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۷۰۷۱۹

نشست مربیان حلقه های شجره طیبه صالحین چهارمحال و بختیاری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست مربیان حلقه های شجره طیبه صالحین چهارمحال و بختیاری در دفتر نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد.
طرح صالحين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نشست مربیان حلقه های شجره طیبه صالحین چهارمحال و بختیاری، صبح امروز به میزبانی امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به سختی کار مربیان طرح شجره صالحین اظهار داشت: هیچ پیامبری به خواسته خود در مسأله تربیتی نرسید حتی زمانی که آخرین حجت خدا بر روی زمین هم ظهور کند نقطه مطلوب را به حد اعلا می رساند اما به کمال محض نمی رساند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به این که هدف از شکل گیری نظام اسلامی، انسان سازی به معنای واقعی بوده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه در روند حرکت تکاملی نظام اسلامی با کمبود نیروی انسانی متعهد مواجه هستیم.

در ادامه نیز رضا محمدسلیمانی، فرمانده سپاه حضرت قربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری به ضرورت های حلقه های شجره طیبه صالحین اشاره کرد و گفت: تبیین منویات رهبر معظم انقلاب در اولویت برنامه های این حلقه ها باید قرار گیرد.

محمد سلیمانی به برگزاری جلسات هفتگی هیأت عاشقان ولایت و منتظران مهدی موعود(عج) در این راستا اشاره کرد و ادامه داد: دستیابی به روش های تربیتی مناسب با شرایط اقلیمی و بومی در دستور کار متولیان امر قرار گرفته است.

در بخش دیگری از این نشست، حجت الاسلام سید احمد میردامادی، امام جمعه سامان با بیان این که پاسخگویی به شبهات دینی باید در اولویت کار حلقه های شجره طیبه صالحین قرار گیرد، افزود: بحث های تربیتی زمان بر است و اثر خود را به مرور زمان نشان می دهد.

وی با انتقاد از آمار و اعدادی که در این طرح ارائه می شود، گفت: متأسفانه در این طرح نیز مانند طرح های دیگر کیفیت فدای کمیت می شود که این مد نظر رهبر معظم انقلاب نیست.

حجت الاسلام یحیی صفری، امام جمعه شلمزار نیز در ادامه طرح شجره طیبه صالحین را سند تربیتی رسمی کشور بیان کرد و گفت: از گفتن ضعف ها و بیان انتقادها ترس نداشته باشیم و ظرفیت خود را بالا بریم چرا که بیان ضعف ها سبب رشد و تکامل این طرح می شود./9457/پ203/غ

ارسال نظرات