۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۱۷۰۹۹۱

دفاعیه پایان نامه «سیمای قرآن در نهج البلاغه» در حوزه علمیه اهواز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش مرکز مدیریت مدارس علمیه بانوان خوزستان از برگزاری جلسه دفاعیه پایان نامه «سیمای قرآن در نهج البلاغه» در 26 خرداد ماه خبرداد.
قرآن و نهج‌البلاغه

شهلا صدری ‌زاده، معاون پژوهش مرکز مدیریت مدارس علمیه بانوان خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه دفاعیه پایان نامه «سیمای قرآن در نهج البلاغه» اظهار داشت: استاد راهنمای این پایان نامه آیت الله حیدری، استاد عالی حوزه علمیه خوزستان و حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز هستند.

وی با بیان این که داور این جلسه از حوزه علمیه قم خواهد بود و داوری از طریق ویدئو کنفرانس به صورت ارتباط مستقیم برگزار می شود، تصریح کرد: تاکنون پایان نامه های ممتازی در بخش های مطالعاتی و علمی از سوی بانوان طلبه استان تدوین و تألیف شده است.

صدری زاده در ادامه با اشاره به دیگر پایان نامه های حوزوی بیان داشت: دو پایان‌نامه «اصل علیت و سببیت در علم اصول فقه» و «فلسفه امامت از دیدگاه قرآن و نهج‌البلاغه» در نوبت دفاع قرار دارند.

معاون پژوهش مرکز مدیریت مدارس علمیه بانوان خوزستان با بیان این که پایان نامه های سطح سه حوزه علمیه بانوان گرایشی هستند، اظهار داشت: هر طلبه ای با توجه به رشته ای که در آن مشغول به تحصیل است باید پایان نامه خود را تدوین کند.

وی افزود: پایان‌نامه سطح سه «سیمای قرآن در نهج‌البلاغه» یکشنبه، 26 خردادماه در مدرسه علمیه الزهرا(س) اهواز دفاع می‌شود.

صدری زاده با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون پیاده سازی مسأله سبک زندگی اسلامی در جامعه گفت: در پایان نامه های میان رشته ای موضوعات گوناگون فرهنگی اجتماعی به ویژه سبک زندگی اسلامی مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرند.

معاون پژوهش مرکز مدیریت مدارس علمیه بانوان خوزستان با اشاره به اعلام فراخوان مقاله رشد بیان داشت: تأکنون 105 گروه از استان خوزستان پیرامون سبک زندگی اسلامی و ابعاد گوناگون آن در حال انجام فعالیت های پژوهشی هستند./9458/ت302/غ

ارسال نظرات