۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۷۱۲۸۳
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیامی؛

اصولگرایی جریانی فکری است که هیچ گاه نباید تضعیف شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام در پیامی به مناسبت انتخابات پیش روی ملت ایران گفت: باور اینجانب آن است که این مردم مقاومت، راه امام و شهدا، زهر بر کام دشمن ریختن، گفتمان اصولی انقلاب و حفظ عزت و کرامت را بر همه چیز ترجیح می دهند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در پیامی اصولگرایی را یک جریان فکری دانست که هیچ گاه نباید تضعیف شود.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(قل انما اعظکم بواحده ان تقوموالله)

تا جمعه 24 خرداد کمتر از دو روز باقـیست در این روز سرنوشت چهار الی هشت سال حرکت نظام اسلامی مشخص می شود.

مقاومت یا سازش، اسلام ناب یا اسلام آمریکایی، راه امام وشهدا یا کمر خم نمودن در برابر تحریم، جام زهر نوشاندن به فرزانه انقلاب یا زهر را بر کام دشمن نشاندن، حاکمیت گفتمان اصولی انقلاب یا گفتمان مذاکره برای نان و آب، دست بالای سر بردن با منطق عقل و تدبیر و مصلحت یا حفظ عزت و کرامت .

اعتقاد و باور اینجانب آن است که این مردم مقاومت را، راه امام وشهدا را، زهر بر کام دشمن ریختن را ، گفتمان اصولی انقلاب را و حفظ عزت و کرامت را بر همه چیز ترجیح می دهند و همانند گذشته ناکامی را به دشمن عرضه خواهندکرد، اما سخن با مدعیان اصولگرایی است. ما اصولگرایی را یک جریان سیاسی نمی دانیم، اصولگرایی یک جریان فکری است که هیچ گاه نباید تضعیف شود.

اگر مدعیان اصولگرایی در اصولگرایی صادق هستند امروز باید نشان داده شود، امروز وقت تک روی نیست باید از همه چیز گذشت تا فکر اصولگرایی انقلاب از تهدید و خطر مصون بماند، لذا کاندیداهای محترم اگر می خواهند در اذهان عمومی و در خاطره امت اسلامی نام نیک از خود به جای بگذارند در این صحنه آزمون از تصمیم خردمندانه غافل نشوند اگر غیر از این شود مردم طبعا متمرکز خواهند شد بر آنجا که بیشتر بر مقاومت و گفتمان انقلاب تأکید داشته باشند.

همه کاندیداهای عزیز و گرامی باید بدانند و می دانند که بر سفره انقلاب اسلامی و بر سفره امام و شهدا نشسته اند و همه حمایت های مردمی از آنها تا زمانی است که نمک شناس باشند. گذشته ها چراغ راه آیندگان است «فاعتبروا یا اولی الابصار».

شاید عزیزانی بگویند این گونه موضع گیری در آستانه انتخابات صحیح نیست؛ اینجانب معتقدم حماسه به فضل و عنایت الهی شکل خواهد گرفت،انتخاب زیبا و درست هم محقق خواهدشد، فقط عزیزان فعال در صحنه را باید دریافت ودر این شرایط از کمک فکری به آنها دریغ نداشت.

به امید جمعه ای فراموش ناشدنی و حماسه ای ماندگار.

والسلام و علیکم و رحمه الله

محمد علی نکونام

چهارشنبه22 خرداد 92

/9457/د101/غ

ارسال نظرات