۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۷۱۲۹۹

نشست ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست ماهانه ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری صبح امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد.
نشست ائمه جمعه چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نشست ماهانه ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری، صبح امروز به میزبانی امام جمعه شهرکرد و با حضور اعضا برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، با تبریک اعیاد شعبانیه تأکید کرد: بیایید از این ماه عزیز و نورانی کمال استفاده را بکنیم و از محتوای عمیق این ماه غفلت نورزیم و همواره به خودمان تذکر دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه با اشاره به مسأله حساس انتخابات پیش رو اظهار داشت: نسبت به اصل حضور، دغدغه ای وجود ندارد و همان گونه که پیش بینی می شد، هر چه به روز انتخابات نزدیک تر می شویم، فضا پرشورتر و حضورها همراه با حماسه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که روند انتخابات نامطلوب است، گفت: دغدغه اصلی ما نسبت به روز انتخابات است؛ چرا که دشمن برای آن روز بسیار برنامه ریزی کرده است و در سخنان برخی از کاندیداها نیز بوی فتنه ای از جنس فتنه 88 به مشام می رسد.

در ادامه نیز علی اصغر عنابستانی، استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که شخص احمدی نژاد از کسی در انتخابات حمایت نمی کند، بیان داشت: طبق قانون، مجریان و ناظران انتخابات حق ندارند له یا علیه کسی صحبت کنند؛ چرا که جرم است و اگر مشاهده شود به شدت با آن برخورد خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: کسانی که از خانواده دولت هستند و مجری انتخابات نیستند، اگر از امکانات دولتی استفاده نکنند، نه تنها فعالیت شان اشکالی ندارد بلکه از آن جهت که سبب گرمی تنور انتخابات می شوند بسیار ستودنی است.

عنابستانی از استقرار 840 شعبه اخذ رای در استان خبر داد و گفت: در مجموع تلاش شده که مشکلات قبلی به طور کامل برطرف شود و هزینه ها کاهش یابد.

وی تعداد رأی اولی های چهارمحال و بختیاری را 25500نفر عنوان کرد و گفت: خبرنگاران باید از کارت مخصوص خبرنگاری روز انتخابات استفاده کنند در غیر این صورت اجازه فعالیت به آن ها داده نخواهد شد.

در پایان این نشست، ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری خواستار حضور حداکثری و با بصیرت ملت ایران در پای صندوق های رأی شدند و بر اطاعت محض از فرمایشات ولی امر مسلمین جهان تأکید کردند./9457/پ203/غ

ارسال نظرات