۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۱۷۱۳۱۰

انتقاد امام جمعه شهرکرد از پراکندگی اصولگرایان

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با انتقاد از پراکندگی اصولگرایان در انتخابات، گفت: اگر مدعیان اصولگرایی در اصولگرایی صادق هستند، امروز خود را نشان دهند چرا که امروز وقت تک روی نیست؛ باید از همه چیز گذشت تا فکر اصولگرایی انقلاب از تهدید و خطر مصون بماند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، امروز در نشست ماهانه ائمه جمعه این استان، با تبریک اعیاد شعبانیه تأکید کرد: بیایید از این ماه عزیز و نورانی کمال استفاده را بکنیم و از محتوای عمیق این ماه غفلت نورزیم و مدام به خودمان تذکر دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه با اشاره به مسأله حساس انتخابات پیش رو اظهار داشت: نسبت به اصل حضور دغدغه ای وجود ندارد و بنا بر پیش‌بینی‌ها هر چه به روز انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، فضا پرشورتر و حضورها همراه با حماسه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که روند انتخابات نامطلوب است، گفت: دغدغه اصلی ما نسبت به روز انتخابات است؛ چرا که دشمن برای آن روز بسیار برنامه ریزی کرده است و در سخنان برخی کاندیداها نباید بوی فتنه به مشام برسد.

مدعیان اصول‎گرایی امروز باید پایبندی خود به آرمان های اصول گرایی را اثبات کنند

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با انتقاد از پراکندگی اصولگرایان در انتخابات خاطرنشان کرد: مدعیان اصولگرایی امروز باید صداقت خود را در اصول گرایی و پایبندی به آرمان‎های اصول گرایی نشان دهند؛ چرا که امروز وقت تک روی نیست و باید از همه چیز گذشت تا فکر اصول‎گرایی انقلاب از تهدید و خطر مصون بماند.

وی ابراز داشت: کاندیداها اگر می خواهند در اذهان عمومی و در خاطره امت اسلامی نام نیک از خود به جای بگذارند، در این صحنه آزمون از تصمیم خردمندانه غافل نشوند و اگر غیر از این شود، مردم به یقین بر جایی متمرکز خواهند شد که بیشتر بر مقاومت و گفتمان انقلاب تأکید داشته باشند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: حماسه به فضل و عنایت الهی شکل خواهد گرفت و انتخاب زیبا و درست هم محقق خواهدشد؛  تنها عزیزان فعال در صحنه را باید دریافت و در این شرایط از کمک فکری به آنها دریغ نداشت./9457/پ202/س

ارسال نظرات