۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۷۱۸۲۲
حماسه حضور (65)؛

روحیه حماسی مردم کشور را به اوج اقتدار رسانده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل گفت: روحیه حماسی مردم در انتخابات امروز ستودنی است به گونه‌ای که این روحیه، کشور را همواره در اوج افتخار و اقتدار نگه خواهد داشت.
حجت الاسلام و المسلمين عاملي    امام جمعه اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، عصر امروز با حضور در یکی از شعبات اخذ رای و پس از رأی دادن در جمع خبرنگاران گفت: ملت ایران اسلامی با تشخیص دقیق و صحیح مصالح کلان کشور از تمامی فرصت ها بهره برده و امروز نیز با تشخیص مصالح کشور، حماسه ای دیگر خلق کرده اند.
 

وی افزود: روحیه حماسی مردم در انتخابات امروز ستودنی است به گونه ای که این روحیه، کشور را همواره در اوج افتخار و اقتدار نگه خواهد داشت.
 

امام جمعه اردبیل، خاطر نشان کرد: ملت ایران نه تنها به ذلت تن نمی دهد بلکه با استقلال رای خود، دشمنان را مایوس خواهد کرد.
 

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، حریت و آزادی خواهی یک ملت را در اراده آهنین و تسلیم نشدن در برابر خواسته های دشمنان توصیف کرد و گفت: تبلیغات کور و بی ثمر استکبار جهانی با وفاداری و اعتماد به نفس و همیت مردم همیشه در صحنه بی اثر شده است.
 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی اظهار داشت: اراده ملت ایران اسلامی در انتخابات تجلی پیدا کرده و دشمن را به نقطه خضوع و خشوع واقعی کشانده و توطئه‌های انها را ناکارآمد کرده است.
 

وی افزود: مردم با انتخاب دولتی متوسل به اراده ملی می توانند بر دشمنان و استکبار تسلط پیدا کنند. /937 /پ202/س 

ارسال نظرات