۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۱۷۱۸۵۹
حجت الاسلام و المسلمین نکونام:

دشمن با حماسه سیاسی ملت ایران شاهد نتیجه عکس تحریم‌ها است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت: تحریم های اقتصادی استکبار جهانی همواره نتیجه عکس داشته است و این تحریم مقاومت، ایستادگی، استحکام، پیوند، رشد و بالندگی ملت ایران بیشتر کرده است
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی، اظهار داشت: خوشبختانه حماسه ای که مدنظر رهبر معظم انقلاب بوده به لطف خداوند متعال و همت بلند ملت ایران محقق شده است.

رییس شورای حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری ابراز داشت: گزارش هایی که تاکنون از صندوق های رأی گیری در سراسر کشور می رسد حاکی از حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات و این یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران است.

حضور حداکثری مردم نشاط مسؤولان برای خدمت را افزایش می دهد

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر این حضور حداکثری مردم در انتخابات آثار چشمگیر داخلی و خارجی به همراه دارد، بیان داشت: حضور حداکثری مردم سبب می شود که در داخل کشور نشاط مسؤولان برای خدمت به مردم بیشتر شود و عزم مردم و مسؤولان برای سازندگی و آبادی ایران اسلامی را افزایش می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام پیوند عمومی مردم سبب می شود که استحکام و انسجام داخلی نظام اسلامی بیشتر شود، تصریح کرد: نتیجه پیوند عمومی مردم و حضور حداکثری در انتخابات سازندگی تمام عیار ایران اسلامی و مستحکم شدن پایه های نظام اسلامی را به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که وقتی پایه های نظام در داخل مستحکم شد دیگر عوامل خارجی نمی توانند خدشه ای در آن وراد کنند، اظهار داشت: وقتی دشمنان پیوند عمیق ملت با نظام و رهبری را می بینند دیگراز فتنه  قطع امید می کنند و تلاش ها و نقشه های آنان برای توطئه از بین می رود.

وی ادامه داد: دشمن همیشه دشمن است و دست از دشمنی بر نمی دارد اما وقتی نظام اسلامی مستحکم و متکی بر آراء عمومی مردم است دیگر کاری از دست دشمن بر نمی آید و هر چقدر توطئه و فتنه کند نتیجه ای در برنخواهد داشت؛ چراکه مردم عهد و پیمان ناگسستنی با نظام و رهبری بسته اند.

پشتوانه مردم برگ برنده مسؤولان در عرصه سیاسی است

حجت الاسلام و المسلمین نکونام پشتوانه محکم مردمی را برگ برنده قدرتمند مسؤولان در عرصه های سیاسی دانست و گفت: وقتی مسؤولان با پشتوانه مردمی در میزهای مذاکره حاضر می شوند دیگر دشمن نمی تواند اغراض سیاسی خود بر نظام اسلامی را تحمیل کند و محکوم به عقب نشینی است و مسؤولان نظام بهتر می توانند حرف های خود را به کرسی بنشانند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که اسلام نمی خواهد که مسلمانان و جوامع اسلامی منزوی شوند، ابراز داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی زمینه را برای تعامل همه جانبه با دنیا طبق نظر اسلام فراهم می کند و اسلام و جامعه اسلامی باید در همه عرصه حضور عزت مندانه و باشکوه داشته باشند.

رییس شورای حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی سبب می شود که در خارج حضوری عز تمندانه و مقتدر داشته باشیم، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم ناامیدی دشمن را تکمیل و همه مکر و حیله های استکبار جهانی را خنثی و نقش برآب می کند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم نماد و جلوه گر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و این حضور به ما کمک خواهد کرد که پرچم استقلال، آزادی و سرافرازی خودمان را بالا ببریم.

وی با تأکید بر این که جمهوری اسلامی ایران حرف های بسیاری برای گفتن در جهان دارد، تصریح کرد: دشمنان باید بفهمند که فشارهای بین المللی تأثیری بر حضور مردم نداشته و این حضور سبب می شود که فشارهای بین المللی کاسته شود.

همواره تأثیرات مثبت فشارهای دشمن از تأثیرات منفی برجسته تر است

امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: تحریم های اقتصادی استکبار جهانی همواره نتیجه عکس داشته است و این تحریم مقاومت، ایستادگی، استحکام، پیوند، رشد و بالندگی ملت ایران بیشتر کرده است و تأثیرات مثبت بر تأثیرات منفی تحریم ها سنگینی می کند و این فشارها ذره ای از عزم مردم ایران را متزلزل نکرده است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام به سلامت انتخابات در نظام اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه ساز و کارهای انتخاباتی در کشور به گونه ای طراحی شده است که امکان تقلب و انتخاب ناسالم وجود ندارد.

ایران اسلامی برگزار کننده سالم ترین انتخابات در دنیا است

رییس شورای حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ساز و کارهای مختلف و نظارت های گوناگون با حضور سلایق و جریان های متنوع در پای صندوق های رأی راه را بر هرگونه تقلب بسته است و امکان تصرف در صندوق وجود ندارد.

منادیان تقلب به دنبال بازار گرمی و جمع آوری هوادار هستند

وی نظام اسلامی ایران را برگزار کننده سالم ترین انتخابات در دنیا معرفی کرد و گفت: هم دشمنان و هم آنهایی که دم از تقلب در نظام اسلامی می زنند، می دانند که برگزاری انتخابات در ایران سالم و بدون حاشیه است اما آن دسته از افرادی که دم از تقلب می زنند به دنبال بازارگرمی و جمع کردن هوادار هستند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام به پیروزی نهایی یک کاندیدا و عکس العمل دیگر کاندیداها اشاره و تصریح کرد: کاندیداها قول داده اند که بعد از اعلام پیروز انتخابات ریاست جمهوری در برابر قانون تمکین و کاندیداها باید قانون مدار باشند و فضای قانون مندی را نیز در بین هواداران و طرفداران خود حاکم کنند.

کاندیداها مطالبات خود را از راه های قانونی پیگیری کنند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در بخش پایانی سخنانش به کاندیداها توصیه کرد که پیگیری مطالبات از مجاری قانونی امکان پذیر است و اگر هرگونه شک و شبهه ای در برگزاری انتخابات داشتند آن را از قانون مطالبه کنند و جواب خود را نیز بند قانون بگیرند./9461/پ201/س

ارسال نظرات