۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۷۱۹۳۱
در بیانیه ای؛

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام در پیامی از حضور پرشور و بابصیرت مردم در اتخابات 24 خردادماه تشکر و قدردانی کرد.
حجت الاسلام والمسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در پیامی سپاس و قدردانی خود را از هموطنان بصیر ابراز داشته و از تلاش گران عرصه انتخابات اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و انتظامی تشــکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

24خرداد حماسه رنگین و ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم خورد.

امت اسلامی و سرافراز ایران با حضور پر نشاط و همراه و همدل پای صندوق های رأی باردیگر دست رد برسینــه همه بدخواهان نظام اسلامی زد و عزم جدی و خلل ناپذیر خود را بر ادامه راه امام و شهدا و برتداوم بخشیـــدن به ارزش های ناب اسلامی به گوش جهانیان رساند.

 هیچ قلم و زبان و بیانی را توان آن نیست که این همه  حماسه شور  و شعور را به تصویر آورده و ترسیم گر خلق این همه زیبایی ها باشد.

قطعا برنده راستین در 24خرداد ملت زنده و بالنده ایران اسلامی است و بازنده حقیقی استکبار جهانی و همه بدخواهان نظام اسلامی است.

مبارک باد بر رهبر عظیم الشأنمان و این امت هوشیار و بصیر، مبارک باد بر آن عزیز حکیم و بصیری که با رهنمودهای حکیمانه و تذکرهای بجا و به مورد، عالیترین سکانداری را بر این نظام الهی دارند.

قطعأ رییس جمهور عزیز و گرامی که بر کرسی ریاست جمهوری تکیه خواهد زد، اراده اولیه و راستین خـــود را بر قدردانی از این رهبر و این امت خروشان به نمایش خواهد گذاشت و کمر همت را خواهد بست تا ارزش های اصولی مــــورد تقاضای این مردم و این عزیز فرزانه را در صحنه عمل به منصه ظهور رساند.

اینجانب به عنوان خادمی کوچک و ذره ای از این دریای خروشان، سپاس و قدردانی خود را از همه هموطنان بصیر ابراز داشته و از همه تلاش گران عرصه انتخابات اعم از عوامل اجرائی، نظارتی، امنیتی و انتظامی عمیقا تشــکر می نمایم.

کارسنگین و عظیمی در برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا صـــورت گرفت، هرچند سخت و طاقت فرسا بود اما مردم هوشیار و قدردان با حضور حماسی خودشان همه خستگی ها را از تن ها خارج نموده و طعم شیرین امید و نشاط و شیرینی یأس و ناکامی دشمن را جایگزین نمودند.

انشاءالله تا ساعات آینده نتیجه قطعی انتخابات هم اعلام می شود و همگی کمر همت را خواهیم بست تا با وحدت و همدلی و شور و نشاط و صفا و صمیمیت، تداوم بخش راه انقلاب اسلامی و راه عمران و آبادانی باشیم.

مردم عزیز و غیور استانمان هم،  همانند گذشته با حضور چشم گیر خود، همچنان در رتبه های بالای استانی قرار دارنــد، که از همه این غیور مردان و شیر زنان و همه جوانان عزیز تشکر و قدردانی می نمایم و از دست اندرکاران سخت کوش و امین در برگزاری انتخابات تشکـر ویژه دارم؛ همه ی دستگاه های استـــانی با متانت و صداقت دست به دست هم دادند و با کمک مردم و عوامل انتظامی و امنیتی و اجـرایی و نظارتی، انتخـــابات زیبا و درخور شأن را برگزار نمودند. شکرالله مساعیهم.9457/د101/ب

ارسال نظرات