۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۷۲۰۰۱
نماینده مجلس:

حماسه 24 خرداد دشمنان را در موضع انفعال قرار داده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت در انتخابات 24 خردادماه به تکلیف شرعی و ملی خود عمل کردند، امروز وظیفه مسؤولان نظام به ویژه رییس جمهور منتخب این است که به وعده‌های داده شده عمل کند.
محمداسماعيل سعيدي، منتخب مردم تبريز در انتخابات نهم مجلس

محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز به تشریح آثار و برکات حضور حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد پرداخت و اظهار داشت: مردم با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی پای صندوق های رأی حاضر شدند تا نسبت به آرمان های انقلاب ابراز وفاداری کنند.


وی خاطرنشان کرد: باید در نظر داشت که این حضور حماسی ملت به معنای بی‌تفاوتی نسبت به مشکلات اقتصادی نیست، بلکه ارزش حماسه 24 خرداد این بود که مردم با بصیرت تمام با این‌که تحت فشار مشکلات اقتصادی بودند، آمدند و نشان دادند که تحریم‌ها نمی تواند عزم و اراده ملت در مقابله با سلطه‌گران را کم کند.


سعیدی تصریح کرد: ملت در 24 خرداد به تکلیف شرعی و ملی خود عمل کردند، امروز وظیفه مسؤولان نظام به ویژه رییس جمهور منتخب است که به وعده‌های داده شده عمل کند، هرگونه اهمال و کم‌کاری از سوی مسؤولان پذیرفته شده نیست، چراکه ملت با امید به آینده نظام و لبیک به ندای رهبری در انتخابات شرکت کردند.


نماینده مرم تبریز در مجلس با تأکید بر این‌که 24 خرداد تجلی شور و شعور سیاسی ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بود، گفت: حضور ملت در حماسه 24 خرداد تجلی اراده ملی در جهت این فرموده امام راحل بود که فرمودند؛ نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.


وی ادامه داد: به یقین رسانه‌های مستکبر و وابسته به غرب خود را آماده کرده بودند تا در صورت حضور کمرنگ مردم در انتخابات، مشروعیت نظام اسلامی را زیر سؤال ببرند، حال مشاهده می کنیم که نه تنها در موضع انفعال قرار گرفته‌اند، بلکه خود معترف به حماسه بزرگ سیاسی ملت ایران در 24 خرداد هستند.


سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود حضور در صحنه مردم را بزرگ ترین سرمایه نظام اسلامی دانست و گفت: همه مسؤولان قوای سه‌گانه بایستی قدرشناس این ملت باشند، این‌گونه نباید که در آستانه برگزاری انتخابات بر جایگاه مهم مردم تأکید شود، اما پس از برگزاری صاحبان اصلی انقلاب و ولی‌نعمتان انقلاب مورد غفلت واقع شوند.


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان با تقدیر از حضور پرشور مردم استان آذربایجان شرقی در انتخابات 24 خرداد گفت: به یقین این حضور حماسی با برکات و آثار بزرگی در آینده همراه خواهد بود، البته باید دانست که تا نظام ولایی روی کار است، دشمنی دشمنان نظام نیز ادامه خواهد شد./935/ت302/ج

ارسال نظرات