۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۷۲۴۶۰
امام جمعه شهرکرد:

24خرداد تجلی جمهوریت و اسلامیت بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به این که 24خردادماه تجلی جمهوریت و اسلامیت به معنای واقعی بود، گفت: اسلامیت با لبیک گویی به ندای ولی فقیه محقق شد و جمهوریت با حضور مردم و در صحنه ماندن آن ها تحقق یافت.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در نشست با دبیران ستاد اقامه نماز ادارات کل این استان، با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: حماسه بزرگ 24خردادماه برای ملت ایران عید بزرگی بود و شادی و شادمانی عید را در برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام حماسه 24 خرداد را یکی از نعمت های خداوند متعال برشمرد و ادامه داد: به یقین آن چه در 24 خرداد رخ داد لطف خداوند متعال بود که باید قدردان و سپاسگزار این نعمت الهی باشیم که اگر غیر از این باشد کفران است و عذاب الهی را به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که ایران ملت قدردانی دارد، تصریح کرد: این مردم به خوبی قدردان نعمت انقلاب اسلامی هستند و با حضور خود دین خود را به نظام ادا کرده اند و پای نظام و انقلابشان تا آخرین قطره خون خواهند ایستاد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به این که 24خردادماه تجلی جمهوریت و اسلامیت به معنای واقعی بود، خاطرنشان کرد: اسلامیت با لبیک گویی به ندای ولی فقیه محقق شد و جمهوریت با حضور مردم و در صحنه ماندن آن ها تحقق یافت.

رییس شورای عالی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به دستاوردهای این حضور حماسی اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای 24خردادماه رفع اتهام و رفع مظلومیت از نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری از اتهام تقلب به نظام به عنوان مظلومیت انقلاب یاد کرد و گفت: همان کسانی که امروز دم از برگزاری دموکراتترین انتخابات می زنند، در دوره قبلی ادعای تقلب داشتند و چقدر برای نظام متحمل هزینه شدند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به سلامت انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: ساز و کار انتخابات در کشور چنان دقیق و بهم پیوسته است که کوچک ترین اجازه تقلبی داده نمی شود و به یقین بر انتخابات جمهوری اسلامی صداقت حاکم است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه بر اقامه نماز جماعت در ادارات تأکید کرد و گفت: اگر همین اقامه نماز در ادارات به درستی صورت گیرد، بهترین شکرگزاری انجام پذیرفته است.

وی تنهاترین و بهترین راه قدردانی واقعی از انقلاب را در گسترش فرهنگ نماز بیان کرد و افزود: انقلاب کردیم که ارتباطمان با خدا صورت پذیرد؛ تنهاترین راه ارتباط با خدا نماز است، پس بکوشیم این شکرگزاری عملی در ادارات رواج یابد./9457/پ202/ب

ارسال نظرات