۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۷۲۴۸۶
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خواستار شد؛

توجه به معماری اصیل ایرانی اسلامی در نماهای شهری

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر توجه به معماری اصیل ایرانی، اسلامی در نماهای شهری گفت: متأسفانه نماهای شهری، موقعیت تجاری و بازار، فضای فرهنگی و شهرکرد در شأن و جایگاه مرکز استان چهارمحال بختیاری نیست.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام - امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در دیدار با اعضای جدید شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: از هر زاویه ای که به این انتخابات نگاه شود، لطف خداوند متعال به خوبی حس می شود و اگر نبود رحمت خداوند باری تعالی، دل ها به سوی صندوق ها سوق داده نمی شد و حماسه سیاسی محقق نمی شد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به این که حماسه سیاسی هم در جهت کمیت و هم در جهت کیفیت شکل گرفت، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر و روستا، زمینه سازان ارتقاء همه جانبه استان هستند؛ بنابراین با همه توان وارد میدان شوند و به خواسته های مردم جامه عمل بپوشانند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به نقش کلیدی شوراها اشاره کرد و گفت: مردم همواره جلوتر از مسؤولان حرکت می‌کنند که این ناشی از بصیرت بالای آن ها است.

امام جمعه شهرکرد به انتظارات خود از شورای اسلامی شهرکرد اشاره کرد و ادامه داد: برای استان چشم انداز خوبی را مشاهده می کنم، تنها انتظار دارم برای تحقق این چشم انداز با همه توان وارد میدان شوید و کمک کنید تا استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

رییس شورای عالی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: رشد مرکز استان سبب رشد و عقب ماندگی آن نیز سبب عقب افتادگی استان می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری به رسالت سنگین شورای اسلامی شهرکرد اشاره کرد و گفت: نگاه نخست شما باید این باشد که می خواهید در مرکز استان خدمت کنید که اگر این نگاه را داشته باشید، به یقین سبب رشد استان می شوید.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با انتقاد از معماری موجود در شهرکرد افزود: متأسفانه نماهای شهری، موقعیت تجاری و بازار، فضای فرهنگی و مرکز استان در شأن و جایگاه مرکزیت خود قرار ندارد؛ باید برنامه ریزی ها بسیار کارشناسی باشد تا با همکاری و همدلی بتوان استان را به جایگاه واقعی خود رساند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، لازمه رشد شهر را در معماری آن شهر بیان کرد و گفت: اگر شهر در نگاه نخست آباد و زیبا باشد، درآمد زایی آن شهر نیز بالا می رود و اگر چنین شد، به یقین ارتقای همه جانبه شهر صورت می گیرد.

وی استفاده از نخبگان و اهل تخصص در امور شهری را بسیار ضروری دانست و تأکید کرد: بیایید همدلی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و فکر و اندیشه هایمان را یکی کنیم تا با نگاه جمعی بتوان استان را به جایگاه اصلی خود برسانیم./9457/پ202/س

ارسال نظرات