۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۱۷۲۵۰۵

طلاب حوزه علمیه مراغه قرآن کریم را کتابت می کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) مراغه گفت: طلاب این مرکز علوم دینی به دنبال ثبت رکورد کتابت قرآن کریم در یک ساعت هستند.
کتابت

حجت الاسلام رسول دوستی، مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) مراغه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه اظهار داشت: طلاب این مرکز علوم دینی در یک حرکت ابتکاری، خودجوش و قرآنی به دنبال ثبت رکورد کتابت قرآن کریم در یک ساعت هستند که برای این منظور آموزش هنرجویان به شیوه خوشنویسی با خودکار آغاز شده است.


وی با بیان این‌که هم اکنون تعدادی از طلاب مدارس علمیه مراغه در حال آموزش برای ثبت این رکورد هستند، تصریح کرد: این در حالیست که به دنبال این حرکت فرهنگی و قرآنی جمعی از بسیجیان، پاسداران و پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در این شهرستان نیز به جمع طلاب مراغه‌ای پیوسته اند.


حجت الاسلام دوستی با اشاره به این‌که کتابت قرآن کریم به روش کاپرپلیت و با حضور بیش از 650 نفر همراه خواهد بود، تصریح کرد: پس از پایان این دوره آموزشی کار کتابت در یک ساعت آغاز می شود که اثر ثبت شده نهایی به آستان مقدس رضوی و رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم می شود.


وی با بیان این‌که عموم علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می توانند با شماره های 09143205499 و 09146675499 تماس بگیرند، تصریح کرد: این طرح به همت حوزه علمیه مراغه و با همکاری آموزشگاه دانش پرور ویژه طلاب، دانش آموزان، دانشجویان، قاریان قرآن، بسیجیان عموم آحاد جامعه برگزار می شود.


به گفته مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) مراغه کتابت نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و دیوان حافظ از دیگر برنامه های این مرکز علوم دینی در آینده خواهد بود./935/ت303/ب

ارسال نظرات