۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۷۲۷۲۱
دبیرکل جمعیت دموکرات ملی بحرین:

شکنجه در زندان‎های بحرین گسترش یافته است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت دموکرات ملی وحدت خواه بحرین از افزایش شکنجه در زندان‎های رژیم آل خلیفه خبر داد و گفت: جسارت نیروهای امنیتی آل‎خلیفه به حدی رسیده است که انقلابیان را به صورت آشکار شکنجه می‎کنند.
فاضل عباس دبيرکل جمعيت ملي دموکراتيک بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، فاضل عباس، دبیرکل جمعیت دموکرات ملی وحدت خواه بحرین روز گذشته در مصاحبه با روزنامه السفیر در واکنش به افزایش خشونت‎های رژیم ظالم آل خلیفه علیه ملت مظلوم بحرین گفت: بعضی از نیروهای امنیتی به صورت آشکار به شکنجه انقلابیان می پردازند.

 

وی افزود: کلیپهای ویدیویی فراوانی مبنی بر شکنجه مردم از سوی نیروهای امنیتی منتشر شده است.

 

فاضل عباس افزود: این کلیپها، گزارش سازمان‌های حقوق بشری داخلی و بین‌المللی را درباره گسترش شکنجه در زندان‌های بحرین تایید می‌کند.

 

دبیرکل جمعیت دموکرات ملی وحدت خواه بحرین عدم نظارت و سهل انگاری وزارت کشور در مقابله با شکنجه‎گران را مسبب افزایش شکنجه بیان کرد و تصریح کرد: نظام آل خلیفه باید به گروهای حقوق بشر و مستقل اجازه دهد که مسأله شکنجه در زندان‎های بحرین را بررسی و با آن مقابله کنند.

 

گفتنی است که اعضای پارلمان بحرین در نشست روز سه‌ شنبه خود با قانون پنج سال زندان و پرداخت 10 هزار دینار غرامت برای کسانی که به شخص پادشاه یا پرچم و شعار ملی بحرین توهین کند، موافقت کردند./994/ب902/د

ارسال نظرات