۰۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۷۳۱۸۴

مراسم ویژه احیای شب نیمه شعبان در حرم رضوی برگزار می شود

خبرگزاری رسا - مراسم ویژه احیای شب نیمه شعبان و جشن روز میلاد حضرت ولی عصر(عج) همراه با برنامه های فرهنگی و تربیتی در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
آذين بندي شهر در آستانه جشن نيمه شعبان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم احیاء شب نیمه شعبان، از ساعت 24 روز یکشنبه با قرائت قرآن، مدیحه سرایی و مولودی خوانی مداحان اهل بیت(ع)، قرائت دعای کمیل توسط مهدی سماواتی و همچنین سخنرانی حجت الاسلام مهدی ماندگاری در صحن جامع رضوی برگزار می شود.
جشن روز میلاد حضرت بقیة الله الاعظم(عج) نیز در روز دوشنبه از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 11 صبح با حضور آیت الله عباس واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی، مسئولین و مدیران استانی و شهری و زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در تالار اماکن متبرکه برگزار می شود.
در این مراسم جشن مداحان و مدیحه سرایان اهل بیت(ع) به اجرای برنامه خواهند پرداخت و خدّام بارگاه رضوی نیز از میهمانان این مراسم با شریت و شیرینی پذیرایی خواهند کرد.
همچنین در این روز دو مراسم جشن دیگر از ساعت 10 و 30 تا 13 در محل رواق امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام محسن کافی و همچنین از ساعت 20 و 45 تا 22 و 45 دقیقه با سخنرانی حجت الاسلام محمد کاظم راشد یزدی در صحن جامع رضوی برگزار می شود.
از ساعت 17 و 30 دقیقه نیز جواد کاشفی، سید محمد جواد علمی و مهدی تقی پور، از قاریان برجسته کشوری به همراه سید علی مومنیان، حافظ قرآن و گروه تواشیح فدک الزهرا(س) محفل انس با قرآن را برپا می کنند./931/ت303/ی
ارسال نظرات