۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۱۷۴۰۸۱
نماینده مجلس:

شایسته سالاری اولویت رییس جمهور منتخب در انتخاب کابینه باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بر اصلاح بوروکراسی و نظام ادارای در کشور تاکید کرد و گفت: رییس جمهور منتخب در انتخاب کابینه شایسته‌سالاری کند.
محمداسماعيل سعيدي، منتخب مردم تبريز در انتخابات نهم مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمداسماعیل سعیدی، رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم افتتاح اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی استان اظهار داشت: آنچه مسلم است، حماسه سیاسی در سایه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در صحنه ملت ایران محقق شد، امروز مردم انتظار حماسه اقتصادی در دولت منتخب دارند.


وی با بیان این‌که برای تحقق حماسه اقتصادی رییس جمهور منتخب باید در انتخاب کابینه شایسته‌سالاری کند، خاطرنشان کرد: همه ظرفیت های سیاسی و اجتماعی کشور امروز در اختیار رییس جمهور منتخب است که بتواند با بهره مندی از رهنمودهای رهبر انقلاب، وعده‌های دوران تبلیغات انتخاباتی را تحقق بخشد.


سعیدی با اشاره به این‌که هم اکنون حجت الاسلام روحانی، رییس جمهور همه ملت ایران است و همه باید دست در دست هم با همدلی و همراهی برای عزت و سربلندی ایران اسلامی تلاش کنیم، افزود: امیدواریم مشکلات و موانع پیش روی ملت ایران با تدبیر و همدلی مسؤولان دولت آینده مرتفع شود.


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور م
نتخب خواست با استفاده از نیروی انسانی جوان در رفع مشکلات جامعه و محرومان تلاش کند و گفت: امروز نیازمند اصلاح نظام اداری هستیم تا بتوان بروگراسی اداری به عنوان یکی از مسیرهای موانع پیشرفت جامعه را برطرف کنیم.


وی با اشاره به آسیب های موجود در عرصه سازندگی و مشکلات گروه های جهادی در خصوص عدم تعامل دستگاه های اداری یادآور شد: جوانان جهادگر در حال حاضر در پیچ و خم بوروکراسی اداری سرگردان هستند، از این رو نیازمند اصلاح نظام اداری کشور به منظور جلب رضایت مردم و رفع مشکلات جامعه هستیم.


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی با بیان این که پس از ادغام سازمان های جهادسازندگی و کشاورزی و شکل گیری سازمان واحد با عنوان جهاد کشاورزی و تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری خاطرات شیرین محرومیت زدایی و توجه به مردم محروم بار دیگر زنده شد، گفت: گروه‌های جهادی موجب جلب رضایت مردم نسبت به نظام شده اند.


سعیدی با بیان این‌که حرکت جهادی دانشجویان و طلاب بسیجی صحنه‌هایی ماندگار از محرومیت‌زدایی در دورترین نقاط کشور ثبت کرده است، گفت: پیشرفت های امروز کشور و آبادانی روستاها به برکت محرومیت زدایی و سازندگی جوانان پرشور و جهادگر بسیجی ایران اسلامی است./935/پ203/ش

ارسال نظرات