۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۱۷۴۱۴۱

تأکید استاندار خوزستان بر بسیج امکانات جهت هرچه بهتر برگزار شدن شب های قدر

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان از برگزاری برنامه بزرگ ترتیل خوانی قرآن کریم در مسجد اعظم اهواز خبر داد و گفت: ادارات باید همه امکانات خود را هرچه بهتر برگزار شدن شب های قدر انجام دهند.
حجازي استاندار خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، شامگاه امروز نهم تیر ماه در نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان، با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: باید با تدوین برنامه های جامع و خوب، استفاده مطلوب و ارزشمند را از فضای معنوی ماه مبارک رمضان ببریم.

عالی ترین مقام دولت در استان خوزستان با بیان این که مساجد بزرگ شهرستان اهواز شناسایی شده اند و در 20 مسجد اهواز برنامه ترتیل خوانی قرآن برگزار می شود، اظهار داشت: در راستای توسعه فرهنگ و آموزه های قرآنی در ماه مبارک رمضان امسال برنامه های ویژه ای برای استفاده از قرآن و رمضان در شورای قرآنی استان خوزستان به تصویب رسیده است.

حجازی با اشاره به برنامه سال گذشته ترتیل خوانی قرآن کریم در مصلی اهواز، تصریح کرد: در سال گذشته برای حضور مردم در مصلی اهواز مشکلات فراوانی را داشتیم که امسال تصمیم گرفتیم این برنامه در مرکز شهر مستقر شود؛ از این رو برنامه بزرگ ترتیل خوانی قرآن در مسجد اعظم حوزه علمیه اهواز برگزار می شود.

استاندار خوزستان تأکید کرد: در نشست های آینده با مسؤولان فرهنگی استان زمان برگزاری آیین ترتیل خوانی قرآن کریم در مسجد اعظم اهواز تعیین خواهد شد و طبق توافقاتی که حاصل می شود در هر شب یک اداره باید افطاری این برنامه را بر عهده بگیرد.

حجازی با بیان این که باید از برنامه های ماه مبارک رمضان بهترین استفاده را ببریم، خاطرنشان کرد: برای ساماندهی برنامه های شب های قدر در خوزستان نیز مسؤولان باید تصمیم گیری کنند و بهترین برنامه ها را در اختیار احیا کنندگان شب های قدر قرار دهند.

استاندار خوزستان در بخش دیگری از سخنانش به پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر اشاره و خاطرنشان کرد: در مراکز پیشگیری از اعتیاد باید معتادان افزون بر درمان، مهارت های فنی نیز بیاموزند، تا پس از خروج از مرکز درمانی بتوانند با استفاده از حرفه مربوطه اوضاع اقتصادی خود را سامان بدهند.

عالی ترین مقام دولت در استان خوزستان با تأکید بر بررسی مشکلات شهرستان ها در شورای فرهنگ عمومی خوزستان، ابراز داشت: از جلسه آینده سه شهرستان فعال استان خوزستان در نشست شورای فرهنگ عمومی شرکت خواهند کرد و در این نشست مشکلات آنها بررسی خواهد شد./9461/پ202/غ

ارسال نظرات