۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۷۴۴۹۱

طرح مفتاح الجنه در ماه مبارک رمضان اجرا می شود

خبرگزاری رسا ـ طرح مفتاح الجنه با هدف تمسک به سیره و رفتار علوی مولای متقیان امام علی(ع) با مشارکت خیرین نیکوکار در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.
يتيم‌نوازي حضرت علي(ع)

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، حسین دشتی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح مفتاح الجنه با هدف تمسک به سیره و رفتار علوی مولای متقیان امام علی(ع) و فراهم کردن فرصت لازم برای خیرین نیکوکار جهت کمک به نیازمندان و ایتام در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.


وی با بیان این‌که این طرح در سنوات گذشته هم اجرا شده و از استقبال خوب مردم نیکوکار استان و خیرین برخوردار بوده است، خاطرنشان کرد: این نهاد در طول ماه مبارک رمضان آماده فراهم نمودن دیدار خیرین با خانواده های نیازمند می باشد.


دشتی ادامه داد: این نهاد به تاسی از سفارشات ائمه معصومین همه ساله برای اطعام نیازمندان واسطه خیر بین خیرین و نیازمندان بوده و آماده دریافت هدایا و نذورات مردم نیکوکار استان در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی است.


وی اظهار کرد: پیوندهای اجتماعی برای دستیابی به ارزش‌های والایی چون اخوت، مودت، محبت و نوعدوستی امری اجتناب ناپذیربوده و یکی از جلوه های پر خیر و برکت ارتباطات اجتماعی هم نشینی با فقرا و مساکین است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: تکریم فقرا و نیازمندان ،ایجاد زمینه لازم برای همنشینی و مصاحبت با فقرا برای خیرین، مسؤولان و آشنایی بیشتر آنها با زندگی افراد تهیدست، ایجاد حس همدلی در بین اقشار مختلف جامعه و تحکیم روابط عاطفی با آنها،آشنایی با نظرات، پیشنهادات مسؤولان و سنجش اثر بخشی خدمات امداد،جلب کمک ها برای رفع و کاهش مشکلات فقرا به ویژه مددجویان تحت حمایت از اهداف طرح مفتاح الجنه می باشد.


دشتی با بیان اینکه در سال گذشته 111هزار خانوار مددجوی تحت حمایت در استان از غذای گرم،سبد کالا و افطار دسته جمعی بهره مند شدند افزود:طی این مدت بیش از 5 هزار و 563 خانوار توسط مسؤولان، ائمه جمعه و نیز خیرین استان مورد بازدید قرار گرفتند./935/د102/س

ارسال نظرات