۱۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۱۷۴۹۰۸
مدیر منابع انسانی آستان مقدس قم:

تعداد 120 نفر در آستان مقدس قم بازنشسته شده‌اند

خبرگزاری رسا – مدیر منابع انسانی حرم حضرت معصومه(س) گفت: تاکنون تعداد 120 نفر بازنشسته در آستان مقدس قم داشتیم که این افراد از زیر 10 سال تا اتمام 30 سال و با شرایط مختلف در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) خادمی کرده‌اند.
غلامحسين قهرماني، مدير منابع انساني آستان مقدس قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامحسین قهرمانی، مدیر منابع انسانی آستان مقدس قم در مراسم تجلیل از بازنشستگان حرم حضرت فاطمه معصومه(س) که ظهر امروز در سالن اردوهای آستان مقدس قم برگزار شد، خدمات و امکانات رفاهی حرم حضرت معصومه(س) برای خادمان بازنشسته را تشریح کرد.
وی با اشاره به این‌که حرم حضرت معصومه(س) جایی است که وقتی انسان می‌گوید نوکرم، به این نوکری خود افتخار می‌کند، افزود: خادمی حضرت معصومه(س) تمام شدنی نیست و با بازنشستگی به اتمام نمی‌رسد.
مدیر منابع انسانی آستان مقدس قم اظهار داشت: پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگی در ارگان‌های دیگر گاهی اوقات تا یکسال هم طول می‌کشد ولی در حرم حضرت معصومه این حقوق و مزایا در کمتر از سه ماه به بازنشستگان پرداخت می‌شود.  
قهرمانی با بیان این‌که برای خادمان حرم حضرت معصمومه(س) امکانات رفاهی و خدماتی مختلف در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: بازنشستگان هم می‌توانند از این امکانات خدماتی و رفاهی  حداکثر بهره و استفاده را ببرند.
وی تصریح کرد: تسهیلات نقدی و کالا هم برای خادمان و بازنشستگان حرم حضرت معصومه(س) در نظر گرفته شده است که امید داریم بتوانیم خدمات بیشتری را به خادمان بازنشسته ارائه دهیم.
مدیر منابع انسانی آستان مقدس قم با بیان این‌که تلاش ما این است که بتوانیم تا حد توان به امور بازنشستگان رسیدگی کنیم و مشکلات آنها را برطرف کنیم، ابراز داشت: بازنشستگان آستان مقدس قم افتخار و پیشکسوت ما محسوب می‌شوند و قابل احترام هستند.
وی با اشاره به این‌که رسیدگی به بازنشستگان یکی از اموری است که در اولویت کارهای آستان مقدس قم قرار دارد، افزود: دوستان همکار در صورت بروز مشکل برای بازنشستگان به یاری آنها می‌شتابند و با حضور در منزل این افراد از نزدیک با مشکلات آنها آشنا می‌شوند.
قهرمانی در پایان گفت: تاکنون تعداد 120 نفر بازنشسته در آستان مقدس قم داشتیم که این افراد از زیر 10 سال تا اتمام 30 سال و با شرایط مختلف در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) خادمی کرده‌اند./907/پ202/ی
ارسال نظرات