۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۱۷۵۴۷۹
استاندار خوزستان خطاب به جوانان؛

سعادت دنیا و آخرت در گرو عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان با بیان این که همواه باید شکرگزار نعمت ولایت باشیم، خطاب به جوانان گفت: خیر و سعادت دنیا و آخرت من و شما جوانان در گرو عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است و باید آن را چراغ راه خود قرار دهیم.
حجازي ، استاندار خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، ظهر امروز در جشنواره جوان برتر خوزستان، به کسب موفقیت از سوی جوانان خوزستانی اشاره و تصریح کرد: جوانان را باید باور کنیم و در کشور باید روزی فرا رسد استانداران جوان زمام امور استان ها را به دست بگیرند و سن آنها بیشتر از 40 سال نباشد و همچنین امیدواریم که وزرای جوانی در کشور داشته باشیم و از ظرفیت آنها در کشور به خوبی استفاده کنیم.

عالی ترین مقام دولت در خوزستان با بیان این که همواه باید شکرگزار نعمت ولایت باشیم و از وجود رهبری دانا، حکیم، فقیه و توانا بهره مند شویم، خطاب به جوانان، ابراز داشت: خیر و سعادت دنیا و آخرت من و شما جوانان در گرو آن است که از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی بهره کافی ببریم و آن را چراغ راه خود قرار دهیم.

حجازی با بیان این که 90 درصد شهدای دوران دفاع مقدس را جوانان زیر 25 سال تشکیل می دادند، بیان داشت: در کشور عزیزمان جوانان بسیاری وجود دارند که عاشق و تشنه شهادت و مبارزه هستند و برای رسیدن به این هدف همواره تلاش می کنند.

استاندار خوزستان با تأکید بر این که در برهه کنونی جوانان ایرانی در سنگرهای گوناگون علمی و پیشرفت حضور دارند، تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی همواره با موفقیت ها و پیشرفت های خود تلاش می کنند که ایران اسلامی در برابر تحریم های دشمنان به استقلال برسد که مبارزه در این سنگر نیازمند شجاعت، رشادت، از خود گذشتگی و روحیه انقلابی دوران دفاع مقدس است.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این که «شما جوانان عزیز نباید به این حد از نخبگی قانع باشید»، گفت: پیشرفت به منزله رسیدن به قله است و تا قله را به دست نیاورده ایم نباید دست از کار بکشیم؛ دستیابی به قله مشکل و سخت است اما با مقاومت و ایستادگی عملی خواهد شد.

عالی ترین مقام دولت در خوزستان در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: جوانان باید برای خود قله ای را ترسیم کنند و برای دستیابی و رسیدن به آن از هیچ تلاشی دریغ نکنند؛ چراکه با تلاش و کوشش کار نتیجه بخش می شود و از ثمره آن دیگران هم بهره مند می شوند.

حجازی با تأکید بر این که توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسأله جوانان نکته بسیار مهمی است، اظهار داشت: حضرت آقا به جوانان باوری قلبی و اعتقادی دارند و به مسأله جوانان به عنوان یک راهبرد اساسی و مهم در جمهوری اسلامی توجه می کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به تحریم های دشمنان و شرایط اقتصادی کشور اظهار داشت: کشور در این سختی ها و محدودیت منابع به نخبگان، توانمندی ها و استعداد ها توجه دارد و کسب رتبه 10 علمی در جهان حاصل بهره مندی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

حجازی با اشاره به مسؤولیت خود در استانداری خوزستان ابراز داشت: در مدت مسؤولیت خود در استانداری خوزستان تلاش کردیم جوانان محور کار قرار گیرند که به یقین در این زمینه در همه حوزه ها موفق نبودیم و عامل این اتفاق شاید تجربه کم و یا عدم تکیه درست به ظرفیت بزرگ جوانان بود./9461/پ202/غ

ارسال نظرات