۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۴
کد خبر: ۱۷۸۵۲۴
ویژه طلاب مدرسه علمیه رضویه بیرجند؛

اردوی تابستانی علمی جهادی «ضیافت» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند از برگزاری اردوی تابستانی علمی جهادی «ضیافت» ویژه طلاب مدرسه علمیه رضویه در باغ نوفرست خبر داد.
مدرسه علميه
حجت الاسلام علی جان دلدار، مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرحند، گفت: در اردوی علمی جهادی «فضیلت» 90 نفر از طلاب مدرسه علمیه رضویه حضور دارند.
وی افزود: این اردو از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع شده و تا روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در اردو گاه باغ نوفرست ادامه دارد.
مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند با بیان این که هدف از برگزاری این اردو اجرای برنامه فرهنگی در کنار دروس رسمی حوزه برای طلاب است، گفت: در این اردو طلاب افزون بر گذراندن دوره های آموزشی مختلف در میان مردم حاضر شده و در فعالیت های جهادی و تبلیغی نیز شرکت می کنند.
حجت الاسلام  دلدار ادامه داد: حفظ موضوعی قرآن، برگزاری اعتکاف در شب های قدر، محفل انس با قرآن از مهم ترین برنامه های فرهنگی این اردو برای طلاب است.
مدیر مدرسه علمیه رضویه با بیان این که این اردو هر ساله برای طلاب برگزار می شود، گفت: این اردو فرصت مناسبی برای تفکر و مباحثه علمی را برای طلاب فراهم می کند.
 وی ادامه داد: همزمان با این اردو، دوره تثبیت برای 60 نفر از طلاب تازه وارد درمدرسه علمیه رضویه به مدت 40 روز در حال برگزاری است.
حجت الاسلام دلدار یادآور شد: امسال برای نخستین بار مدرسه علمیه رضویه 10 طلبه را برای حوزه علمیه شهرستان خوسف پذیرش کرده که هم اکنون این طلاب در دوره تثبیت حضور دارند./9313/ت302/پ
ارسال نظرات