۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۷۸۹۵۷

دفاع از آزادی قدس شریف تلاش برای تحقق وعده الهی است

خبرگزاری رسا ـ دبیرخانه کانون های مساجد لرستان در بیانیه ای دفاع از آزادی قدس شریف را تلاش برای تحقق وعده الهی دانسته و از عموم مردم استان لرستان برای حضور در گسترده درراهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
روز قدس

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، دبیرخانه کانون های مساجد لرستان در بیانیه ای دفاع از آزادی قدس شریف را تلاش برای تحقق وعده الهی دانسته و از عموم مردم استان لرستان برای حضور در گسترده درراهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در این بیانیه با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی و مبتکر روز جهانی قدس حضرت امام خمینی(ره) آمده است: دفاع از آزادی قدس شریف به عنوان نخستین قبله مسلمانان تلاش برای تحقق وعده الهی است.

در این بیانیه صفوف راهپیمایی یوم الله روز قدس را نمایش وحدت، انسجام و اتحاد مسلمانان خوانده و افزوده شده است: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، دفاع از ملت مظلوم فلسطین و  تلاش جهت تحقق آرمان امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری است.

همچنین دراین بیانیه آمده است: با گذشت 34 سال از ابتکار راهبردی امام خمینی(ره) درنامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس جهت حمایت از ملت مظلوم فلسطین، آرمان آزادی قدس شریف به یک مطالبه بین‌المللی تبدیل  شده است.

در این بیانیه هرگونه تحرکات سازشکارانه را خیانت به شهدا دانسته و آمده است: مهم ترین هدف تحرکات سازش‌کارانه  خاموش کردن شعله‌های مقاومت  و مشروعیت ‌بخشیدن به اسراییل غاصب است.

همچنین این بیانیه می افزاید: حضور یکپارچه امت اسلامی و سایر ملت‌های آزاده و حق طلب در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان خواهد داد که رژیم غاصب اسرائیل به سرعت به پایان خود نزدیک خواهد شد.

در پایان این بیانیه با دعوت از آحاد مختلف ملت انقلابی ایران برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی سراسری یوم الله روز قدس آمده است: انتظار می رود در این روز با حضور گسترده مردم با بصیرت ایران اسلامی  سراسر نقاط کشور جلوه‌گاه وحدت و یکپارچگی ایرانیان با بصیرت برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین باشد.

 همچنین در این بیانیه آمده است: ما اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان نیز در روز همگام با ملت انقلابی، با بصیرت و با غیرت ایران اسلامی با حضور در جایگاه های راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اسرائیل غاصب اعلام خواهیم کرد./9451/د101/غ

ارسال نظرات