۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۷۹۱۹۵
استاندار خوزستان:

حضور مردم در روز قدس اعلام همراهی با مردم فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان، حضور مردم در راهپمایی روز قدس را اعلام همدردی و همراهی با مردم مظلوم فلسطین دانست و اظهار داشت: به یقین مردم مظلوم فلسطین وقتی چنین حضوری را مشاهده می‌کنند امیدوار‌تر شده و محکم تر از همیشه در مقابل رژیم اشغالگر قدس ایستادگی می‌کنند.
سيد جعفر حجازي ، استاندار خوزستان

سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز که در حاشیه راهپیمایی روز قدس انجام شد، با بیان این که مردم خوزستان همواره ثابت کرده اند که پای آرمان های امام و شهدا ایستادگی کرده اند، اظهار داشت: این حضور حماسی مردم خوزستان در این هوای گرم نشان از غیرت، ظلم ستیزی آنان و اعلام همدردی با مردم مظلوم فلسطین است که باید سایر شهرهای کشور از این شهر غیور الگو برداری کنند.

این مقام مسؤول در ادامه افزود: این حضور حماسی و پرشور مردم به تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری بوده که دوشادوش مردم مظلوم فلسطین در صحنه حضور پیدا کردند.

حجازی، بیان داشت: مردم غیور و ولایی خوزستان بار دیگر به رهبر و ولی امر خود لبیک گفته و با استعانت از فرامین رهبری در راهپیمایی روز قدس حاضر شدند.

عالی ترین مقام اجرایی استان، در پاسخ به سؤالی مبنی بر «این حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، چه تأثیری بر مردم فلسطین خواهد داشت؟» پاسخ داد: به یقین مردم مظلوم فلسطین وقتی چنین حضوری را مشاهده می‌کنند امیدوار‌تر شده و محکم تر از همیشه در مقابل رژیم اشغالگر قدس ایستادگی می‌کنند.

استاندار خوزستان در پایان سخنان خود، در توصیف حضور پر شور مردم خوزستان در راهپمایی روز جهانی قدس، ابراز داشت: مردم استوار خوزستان امروز با زبان روزه و با وجود گرمای شدید هوا در این راهپیمایی شرکت کردند تا مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبند./9465/پ202/ب

ارسال نظرات