۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۷۹۲۰۶

هفتمین همایش استانی کتابت وحی در آمل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ هفتمین همایش استانی کتابت وحی در سالن اجتماعات حضرت ولی عصر(عج) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل برگزار شد.
کتابت قرآن کريم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، هفتمین همایش استانی کتابت وحی بعد از ظهر امروز با حضور خوشنویسان کلام الله مجید استان مازندران در سالن اجتماعات حضرت ولی عصر(عج) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل برگزار شد.

 

در این همایش کتاب قرآن مجید به قلم استاد احمد ناطقی نیاکی و کتاب نهج البلاغه به قلم استاد محمدرضا سعدی رونمایی شد.

 

یدالله اکبرزاده، فرماندار آمل در این همایش با بیان این که در همه فرهنگ ها و کشورها هنر جایگاه خاص خود را دارد اما در نظام اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردار است، گفت: تمام آثار به جا به مانده از هنرمندان در راستای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی با تاکید بر این که آن چه داریم به برکت فرهنگ قرآنی است، بیان داشت: سعادت دنیا و آخرت در گرو تمسک به قرآن کریم است که باید در تلاش باشیم تا تعالیم والای این کتاب نورانی را در برنامه های زندگی خود قرار دهیم.

 

محمدرضا خسروی آملی، رییس انجمن خوشنویسان آمل با بیان این که هفتمین همایش استانی کتابت وحی به نام شهید شاخص سال شهیده طاهره هاشمی برگزار می شود، گفت: به لطف خداوند منان قلم خوشنویسان در شهرستان آمل سمت و سویی قرآنی پیدا کرده است.

 

وی با اشاره به این که 70 خوشنویس ممتاز در سطح شهرستان آمل فعالیت دارند، بیان داشت: شهرستان آمل توان لازم برای برگزاری همایش بین المللی کتابت وحی را دارد که این امر نیازمند همت همگان است./950/پ203/ب

ارسال نظرات